- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (15.04.2017, 10:45)
- Mona Scarisoreanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
La ce sumă se ridică bugetul românilor pentru cadourile achiziţionate online de Paşte
Conform unei cercetări realizate de magazinul online Answear.ro, 34.1% dintre respondenţi ar aloca până la 300 de lei pentru achiziţia de articole tip fashion cu ocazia sărbătorilor de Paşte din oferta magazinelor online.
Urmărește
225 afișări
La ce sumă se rirică bugetul românilor pentru cadourile achiziţionate online de Paşte
Aproape o treime dintre respondenţi ar putea cheltui între 500 şi 1.000 de lei, în timp ce 34,4% dintre aceştia au declarat că nu şi-au stabilit încă un buget, cumpărăturile realizându-le doar cu una-două zile înainte, se arată în comunicatul Answear.ro.
În ceea ce priveşte produsele pe care le-ar achiziţiona pentru a-şi reînnoi garderoba de primăvară sau cu ocazia sărbătorilor de Paşte, 60% dintre cei ce au răspuns cercetării Answear.ro şi-ar cumpăra încălţăminte elegantă sau sport. Printre preferinţele doamnelor se numără sandale şi balerini, în timp ce bărbaţii au ales tenişii şi pantofii sport. La capitolul îmbrăcăminte, 45% dintre cei chestionaţi şi-ar achiziţiona în această perioadă rochii, în timp ce 31%, respectiv 30,7% ar opta pentru cămăşi sau blugi.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Un diplomat rus de rang înalt afirmă că Rusia este deschisă la orice discuţii de pace în Ucraina dacă Trump le iniţiază
-
Ford Otosan a oprit azi producţia la uzina de la Craiova din cauza Electrocentrale Craiova. Pierderi estimate la peste 40 mil. Euro
-
România, eliminată din turneul final BJK Cup de Japonia după ce a cedat la dublu
-
Comisia Europeană trimite România în faţa CJUE pentru că nu a colectat şi epurat în mod corespunzător apele uzate
”Lunile martie şi aprilie sunt extrem de intense, există o adevărată goană în căutarea celor mai variate oferte. Pentru noi, cele mai vizitate categorii din această primăvară sunt cele de încălţăminte şi accesorii, dar avem o creştere de aproximativ 25% şi pentru subcategorii precum bluze şi cămăşi, rochii, pantaloni scurţi sau costume de baie”, menţionează Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.
Întrebaţi care este principalul motiv pentru care aleg să achiziţioneze produse tip fashion din oferta unui magazin online, pentru 28% dintre respondenţi cel mai mult contează gama cât mai diversă de produse comercializate. Siguranţa originalităţii produselor este principalul criteriu de selecţie pentru 22% dintre respondenţi, în timp ce pentru 18% dintre aceştia pe primul loc se clasează brandurile comercializate de magazinul online.
Legat de frecvenţa cu care ar achiziţiona articole vestimentare sau accesorii din mediul online, 50% dintre respondenţi au menţionat achiziiţiile de impuls, adică ar cumpăra un produs ori de câte ori găsesc ceva care le place. Pentru aproximativ 37% dintre românii întrebaţi de Answear.ro preţul joacă un rol important, în timp ce 13% dintre aceştia îşi achiziţionează un produs de pe un site de modă cel puţin o data pe lună.
”Pentru 39% dintre românii ce aleg Answear.ro, cel mai important criteriu în decizia de cumpărare este modelul produsului comercializat. Astfel, selecţia de produse şi preferinţa pentru cele mai noi colecţii ale brandurilor comercializate influeantează decizia de cumpărare, mai mult decât factorul preţ sau alte beneficii oferite. În topul brandurilor preferate de utilizatorii Answear.ro se numără: Tommy Hilfiger, adidas Originals, New Balance, Nike şi Love Moschino”, a concluzionat Raluca Radu.
Cercetarea a fost realizată în perioada martie-aprilie 2017 pe un eşantion de 1.289 de români din toată ţara.
Citeşte şi: Impozitul pe gospodării va bulversa modul în care îşi plăteşte impozitele toată populaţia României
Citeşte şi: Drumul „Transalpina de Apuseni” va fi finanţat cu 44 milioane de euro din fonduri europene
Citeşte şi: ANAF doreşte modificarea formularelor 091 şi 098
Citeşte şi: Uniunea Europeană importa aproape 1,7 milioane de tone de boabe de cacao din Africa, în 2016
Citește pe alephnews.ro: Primarul Londrei susține că Trump l-a atacat în mod repetat referitor la etnia şi religia sa
Citește pe www.zf.ro: Piaţa muncii dă în clocot: Încă un domeniu a fost cucerit de inteligenţa artificială
Citește pe www.zf.ro: Black Friday sparge toate recordurile. Sute de milioane de lei până la această oră
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Andreeea Bălan, apariție spectaculoasă la Protevelion 2025. Rochia a lăsat la vedere mult
PROSPORT.RO
Ce au făcut copiii cu trupul lui Silviu Prigoană, înainte de înmormântare. I-au respectat o dorință arzătoare
CANCAN.RO
Cine este și cu ce se ocupă Mihaela, văduva lui Silviu Prigoană. Are trei copii și s-a mutat de la Sibiu la București pentru omul de afaceri
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe