Primele două restaurante vor fi deschise în prima jumătate a anului, iar până la final de 2025 vor fi inaugurate cinci unităţi.
La nivelul întregului portofoliu, JKC Capital are în plan să investească peste 200 de milioane de dolari în România şi să creeze aproximativ 1.500 de noi locuri de muncă în următorii 10 ani.
„La JKC, ne angajăm să oferim mâncare şi experienţe excepţionale, pentru care clienţii noştri revin. Vedem un potenţial extraordinar de creştere în România, împreună cu oportunitatea de a ne extinde prezenţa în industria restaurantelor cu servire rapidă. Suntem încântaţi de valoarea pe termen lung pe care această piaţă ne-o oferă nouă şi brandului Wendy’s”, a declarat Radu Bolohan, Vice Preşedinte JKC Capital.
Un studiu de piaţă realizat de MKOR Consulting arată că Wendy’s se află pe locul al doilea în topul celor mai dorite branduri internaţionale de fast-food. Totodată, studiul mai arată că brandurile de fast-food sunt foarte apreciate în România, 94% dintre români consumând fast-food.
„Această lansare reprezintă o bornă importantă pentru noi, pe măsură ce brandul intră pe o piaţă dinamică, cu un potenţial semnificativ de creştere. România are o tradiţie gastronomică puternică şi credem că Wendy’s va oferi consumatorilor locali o experienţă culinară de neuitat, cu ingrediente fresh şi standarde de înaltă calitate”, a declarat John Chayka, Chief Executive Officer la JKC Capital.
JKC Capital, partenerul de franciză Wendy’s în România, deţine şi administrează JKC Restaurants, compania de restaurante de familie cu cea mai rapidă creştere din Canada, fondată în 2015 de Kathryn şi John Chayka. JKC Restaurants este cel mai mare francizat Wendy’s din Canada, cu 61 de restaurante Wendy’s în portofoliu.
Pentru expansiunea Wendy’s în România, JKC Capital a încheiat un parteneriat cu Radu Bolohan, care în prezent este vicepreşedinte al JKC Capital.
“Suntem încrezători în succesul pe termen lung al companiei noastre, în capacitatea noastră de a construi parteneriate locale puternice, care contribuie la dezvoltarea comunităţii. Abia aşteptăm ca Wendy’s să ajungă la cât mai mulţi oameni, din România şi din regiune”, a adăugat Kathryn Chayka, Operating Partner la JKC Capital.
Pe piaţa din România, brandul se va lupta pe piaţa de fast-food cu alte nume străine în frunte cu McDonald’s, KFC sau Burger King, dar şi cu afaceri locale care vând produse precum shaorma ori sandvişuri.