Le Figaro: PSA Peugeot-Citroen ia în considerare lansarea unei mărci de maşini ieftine

Constructorul auto francez PSA Peugeot-Citroen analizează posibilitatea lansării unei mărci distincte de celelalte două ale grupului prin intermediul căreia va produce şi comercializa maşini cu preţ redus, potrivit publicaţiei Le Figaro.

Urmărește
7 afișări

"Constructorul auto vrea să se lanseze pe segmentul low-cost la nivel internaţional. După imaginea concurentului său Renault cu modelul Dacia Logan, PSA vrea să creeze o nouă marcă, dedicată vehiculelor cu preţ redus", notează Le Figaro.

Marca va fi înfiinţată, probabil, în asociaţie cu partenerul chinez Changan Automobile. PSA şi compania chineză intenţionează deja să comercializeze o serie de vehicule cu preţ redus la sfârşitul anului viitor sau începutul lui 2013.

"Nici nu se pune problema vânzării unui automobil low-cost sub mărcile Peugeot şi Citroen", a declarat directorul executiv al PSA, Philippe Varin.

Costurile transportului maşinilor ar putea fi determinant în luarea deciziei de a lansa sau nu o marcă nouă, low-cost, a precizat el.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici