- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Licitaţia pentru tronsonul de autostradă Comarnic - Braşov, amânată din nou
Licitaţia pentru construcţia tronsonului de autostradă Comarnic - Braşov, care trebuia să aibă loc iniţial pe 24 decembrie 2007, a fost amânată pentru a doua oară, pentru data de 30 ianuarie, din cauza unor solicitări formulate de companiile care intenţionează să participe la proiect.
Licitaţia pentru tronsonul de autostradă Comarnic-Braşov, amânată din nou, pentru 30 ianuarie
În primă fază, licitaţia fusese amânată pentru data de 15 ianuarie.
"Ca urmare a solicitărilor candidaţilor, procedura de achiziţie publică (...) pentru obiectivul «Contract de concesiune de lucrări publice şi servicii pentru proiectarea, construcţia, finanţarea, construirea, operarea şi întreţinerea Autostrăzii Bucureşti-Braşov, tronsonul Comarnic-Braşov» este prelungită (...) Având în vedere prelungirea perioadei de depunere a candidaturilor (...) data limită de depunere a candidaturilor este 30 ianuarie 2008", se arată pe site-ul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).
ULTIMELE ȘTIRI
-
După anularea alegerilor și suspendarea dreptului TĂU la vot, mai crezi în statul român democratic? VOTEAZĂ AICI / SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Guvern fără USR. Lasconi: Am vrut să fim la guvernare, dar ei nu nu ne vor
-
Predoiu, despre momentul în care vor fi ridicate barierele pentru intrarea în Schengen terestru
-
Expertiza medicală a capacităţii muncii va fi coordonată unitar la nivel naţional
În luna decembrie, directorul general adjunct responsabil cu proiectele din cadrul CNADNR, Dorin Debucean afirma că au fost primite peste 20 de scrisori de intenţie din partea constructorilor.
La licitaţie vor putea să participe doar investitorii care au avut, în ultimii trei ani, o cifră medie de afaceri de peste 500 de milioane de euro pe an.
Totodată, investitorii trebuie să demonstreze că au participat, în ultimii cinci ani, la cel puţin două proiecte similare, în valoare de minim 200 milioane de euro fiecare.
Prin cele două condiţii impuse de autorităţi, nicio firmă din România nu va putea participa la licitaţie, decât în cazul în care va depune o ofertă comună cu alte companii străine, sub forma unui consorţiu sau asocieri.
Perioada de concesionare este cuprinsă între 25 şi 30 de ani.
Autostrada va avea o lungime totală de 58 de kilometri şi va avea peste 50 de poduri, pasaje şi viaducte.
CNADNR estimează că autostrada necesită costuri de până la trei miliarde de euro. Proiectul are o valoare ridicată întrucât va fi realizat într-o zonă de munte şi va avea multe tuneluri, poduri, pasaje şi viaducte, conform Companiei de Drumuri.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 23:04
-
ieri, 23:02
Ucraina primeşte 2 miliarde de dolari din active ruseşti îngheţate