Liderii care au schimbat comportamentul consumatorilor

Publicat: 11 10. 2011, 07:46
Actualizat: 06 11. 2012, 11:49

În prezent, directorii şi managerii seniroi, dar şi investitorii de companii vor să ştie cât de capabil este un CEO atunci când vine vorba despre organizarea şi managerierea unui business în plină dezvoltare şi gândirea unor strategii pe termen lung.

Numeroase compensaţii destinate executivilor sunt plănuite pentru o perioadă de trei ani de zile, însă adevăratul test la care un CEO este supus ţine de modul în care compania evoluează sub conducerea sa.

Potrivit datelor Harvard Business Review, preşedinţii executivi ai marilor companii de stat au fost învestiţi în aceste funcţii pentru perioade lungii de timp. Clasamentul conţine câteva mici surprize (nume nu atât de răsunătoare fac parte din primele poziţii).

1. Yun Jong-Yong

Companie: Samsung Electronics

Perioada în care a ocupat aceasta funcţie: 1996-2008

Localizare: Korea de Sud

Domeniu: Tehnologia informaţiei

Promovare din interiorul organizatiei

Studii: Fara MBA (Master in Business Administration)

Indice de ajustare a ţării: 1,559%

Indice de ajustare a industriei: 1,458%

Capitalizare de piaţă: 127 miliarde de dolari

2. Alexey B. Miller

Companie: Gazprom

Perioada în care a ocupat această funcţie: 2001- prezent

Localizare: Rusia

Domeniu: Energie

Promovare din interiorul organizaţiei

Studii: Fara MBA

Indice de ajustare a ţării: 2,032%

Indice de ajustare a industriei: 2,427%

Capitalizare de piaţă: 101 miliarde de dolari

Citeşte mai multe despre liderii care au schimbat comportamentul consumatorilor pe www.incont.ro