Piaţa de executive education a crescut în anul 2020 cu peste 15 procente.
Acest lucru s-a întâmplat în contextul în care companiile au conştientizat importanţa formării echipelor manageriale, conform datelor publicate de EXEC-EDU.
Nevoia de a realiza strategii de afaceri adaptate noului context în care ne aflăm a fost un factor definitoriu.
Oana Scarlat este manager de marketing şi vânzări la EXEC-EDU, o companie de training coaching şi consultanţă. Mulţi cursanţi care sunt deja într-o fază de dezvoltare au nevoie de pregătire pentru etapele care urmează în carieră, spune aceasta.
OANA SCARLAT, furnizor training:
”În momentul în care compania se află într-o etapă de dezvoltare şi accelerează, atunci este nevoie de procese, e nevoie de proceduri, este nevoie de o pregătire în toate funcţiunile unei afaceri.
Nevoia companiilor de dezvoltare în zona de management şi leadership pot să spun că s-a dublat.”
Anca Fodulu este cursant la trainingul de leadership şi director de operaţiuni la centrul medical Emerald. După cursul urmat spune că şi-a dat seama că un manager bun poate să fie şi unul prietenos şi apropiat faţă de angajaţi.
ANCA FODULU, cursant:
”Cel de leadership mi s-a părut foarte important şi interesant. Sunt convinsă că ajută, te dezvoltă. Îţi dă încredere, asta e foarte important. Beneficiarul final, pacientul, să primească cele mai bune tehnologii, cele mai bune abordări medicale.”
Companiile aflate în etapa de creştere înţeleg acum mai mult ca oricând necesitatea de a crea noi sisteme şi procese. Dezvoltarea unei culturi organizaţionale sănătoase presupune cultivarea empatiei, încrederii şi a inteligenţei emoţionale.