Lidl şi un designer de renume lansează o geantă croissant în scop caritabil
Lidl a colaborat cu renumitul designer Nikolas Bentel pentru a crea un accesoriu de modă unic: o geantă de lux din piele în formă de croissant, scrie Indy100. Această colaborare vine într-un moment în care genţile neobişnuite şi atrăgătoare devin din ce în ce mai populare pe reţelele sociale, similar cu alte articole virale, precum geanta Harrods în formă de pungă de cartofi prăjiţi şi geanta McDonald’s de la Moschino.
Croissantul Lidl, un favorit al clienţilor, cu 122 vândute în fiecare minut, au servit drept inspiraţie pentru această ”geantă croissant” ediţie limitată. Geanta are un design din piele în formă de semilună, completată cu un fermoar auriu şi un jeton pentru cărucior, fiind încadrată într-o ”geantă de panificaţie” din piele moale, care seamănă cu o pungă tradiţională de hârtie, dar care poate fi purtată şi ca un clutch elegant.
Nikolas Bentel, cunoscut pentru transformarea obiectelor cotidiene în piese de design memorabile, şi-a exprimat entuziasmul faţă de această colaborare, subliniind că imaginea jucăuşă şi plină de umor a brandului Lidl se potriveşte perfect cu abordarea sa creativă. Procesul de design s-a concentrat pe celebrarea lucrurilor obişnuite, în acest caz, articolul popular de panificaţie al Lidl, creând în acelaşi timp ceva unic şi versatil. Bentel a subliniat caracterul multifuncţional al genţii, permiţând utilizatorilor să personalizeze modul în care o poartă.
”Geanta croissant” ediţie limitată va fi disponibilă pentru achiziţie la preţul de 50 de lire sterline, joi, 29 august, prin intermediul site-ului lui Bentel. Se aşteaptă ca geanta să fie un succes, combinând absurdul cu moda emblematică şi servind atât ca un omagiu adus panificaţiei Lidl, cât şi ca o piesă de modă statement. Veniturile obţinute din vânzări vor fi direcţionate către cauze caritabile, adăugând un aspect filantropic acestei lansări inovatoare în modă.