- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Lidl va oferi în viitor mai puţină carne. Oficial: Nu există alternativă, deoarece nu există o a doua planetă
Lanţul german de supermarketuri Lidl a anunţat că va oferi în viitor mai puţine produse de origine animală, cum ar fi carnea. Compania intenţionează să publice în acest an un raport de sustenabilitate care va calcula distribuţia proteinelor animale şi vegetale din gama sa. Proporţia de alimente pe bază de plante va fi "în continuă creştere", a anunţat lanţul.
Lidl va oferi în viitor mai puţină carne. Oficial: Nu există alternativă, deoarece nu există o a doua planetă
Lanţul german de supermarketuri Lidl a anunţat că va oferi în viitor mai puţine produse de origine animală, cum ar fi carnea. Compania intenţionează să publice în acest an un raport de sustenabilitate care va calcula distribuţia proteinelor animale şi vegetale din gama sa. Proporţia de alimente pe bază de plante va fi "în continuă creştere", a anunţat lanţul.
Christoph Graf, un oficial al companiei, a declarat pentru Lebensmittelzeitung în cadrul evenimentului "Săptămâna Verde" că nu există alternativă, deoarece nu există o a doua planetă. Resursele trebuie să fie gestionate pentru o populaţie ce va fi de peste 10 miliarde de oameni. Acest lucru este posibil doar dacă se consumă mai puţină carne, a precizat Graf.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Moș Crăciun, eroul sărbătorii, are o fișă medicală impresionantă: obezitate, diabet și jet lag extrem
-
Oleksandr Usyk l-a învins pe Tyson Fury în revanşa din Arabia Saudită
-
Noul guvern. Iohannis a convocat partidele parlamentare la consultări / PSD, PNL, UDMR şi Grupul Minorităţilor Naţionale vor veni împreună la discuţii
-
Lovitură pentru TikTok. O ţară europeană interzice aplicaţia chineză / Şi în România au fost voci care au cerut suspendarea TikTok în urma alegerilor prezidenţiale
Deşi Graf a susţinut că decizia de a elimina treptat carnea nu ar trebui să fie văzută ca o încercare de a dicta modul în care clienţii îşi trăiesc viaţa, el a spus că speră că poate "motiva" cumpărătorii să cumpere mai multe opţiuni de proteine pe bază de plante.
El a continuat spunând că, prin renunţarea la carne, compania va câştiga sprijinul generaţiilor tinere, comentând: "Cred că generaţia tânără este fericită atunci când abordăm acest subiect".
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
GANDUL.RO