Lipsa infrastructurii şi promovarea externă slabă, principalele probleme ale turismului

Lipsa infrastructurii şi promovarea slabă a turismului românesc în străinătate reprezintă principalele probleme ale acestui sector, a declarat, marţi, vicepreşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie a României, Jose Iacobescu, la un seminar pe teme de turism.

Urmărește
23 afișări
Imaginea articolului Lipsa infrastructurii şi promovarea externă slabă, principalele probleme ale turismului

Lipsa infrastructurii şi promovarea externă slabă, principalele probleme ale turismului

"Din evaluarea sectorială a industriei de turism reiese că principalele probleme constau în obstacolele întâmpinate de operatorii de turism, nemulţumirea clienţilor în ceea ce priveşte acordarea unor servicii de proastă calitate la preţuri mari şi infrastructura deficitară, precum şi slaba promovare a turismului românesc în străinătate", a spus Iacobescu.

El a arătat că trebuie dezvoltată o strategie pe termen lung în domeniul turismului, iar statul ar putea acorda ajutor în privinţa infrastructurii, a promovării şi a unor facilităţi fiscale "inteligente".

"Turismul românesc ar putea fi relansat în special prin intermediul fondurilor structurale europene, dispuse pe trei direcţii, respectiv promovare, dezvoltare turistică şi dezvoltare rurală", a arătat Iacobescu.

Segmentul de promovare va beneficia de fonduri de 150 milioane euro, pentru sectorul de dezvoltare turistică vor fi alocate 570 milioane de euro, în timp ce fondurile europene pentru dezvoltarea rurală vor cumula 2,2 miliarde euro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici