Logan - succes de marketing

Modelul low-cost Logan, produs de principala subsidiară a Renault, uzina Dacia din România, este un succes de marketing şi nu va avea un concurent serios pe segmentul său de piaţă până în perioada 2009-2010, a declarat preşedintele grupului auto francez, Carlos Ghosn.

Urmărește
1 afișare
Imaginea articolului Logan - succes de marketing

Logan - succes de marketing

"Logan e un succes de marketing (...) se vinde singur, nu canibalizează alte produse Renault, şi de aceea mulţi concurenţi iau Logan drept referinţă. Abia la sfârşitul lui 2009 în 2010 va apărea un concurent serios", a spus Ghosn, la prezentarea rezultatelor financiare semestriale ale Renault.

El a arătat că producţia Logan nu a fost realizată, după cum unii competitori vor să procedeze, aplicând metoda japoneză de îmbunătăţire a proceselor "kaizen" asupra unui produs existent, ci prin iniţierea tuturor proceselor de la zero.

În acest sens, nici viitoarea maşină de 3.000 de dolari avută în vedere de Renault pentru pieţe emergente nu va fi produsă aplicând "kaizen" asupra Logan, ci plecând de la zero în ceea ce priveşte materialele, motoarele, transmisia şi procesul de producţie.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici