Loteria Română, cel mai valoros brand din România

Loteria Română este cel mai valoros brand din România, estimat la 35 milioane euro, şi ocupă locul 758 într-un clasament european care cuprinde 3.000 de mărci, se arată într-un studiu prezentat de Institutul European pentru Studierea Brandurilor din Viena.

Urmărește
1 afișare
Imaginea articolului Loteria Română, cel mai valoros brand din România

Loteria Română, cel mai valoros brand din România

Raportat la primele zece mărci din România, a căror valoare totalizează 86 milioane de euro, industria jocurilor de noroc, reprezentată de către Loteria Română, are o contribuţie semnificativă, respectiv 42%, fiind urmată de industria bunurilor de consum (16%) şi de utilităţi (16%).

În clasamentul european prima poziţie revine mărcii finlandeze Nokia, estimată la 32,3 miliarde de euro, pe locurile următoare figurând LVHM (29,8 miliarde de euro), Unilever (25,1 miliarde de euro), Telefonica (23,8 miliarde de euro) şi Vodafone (22.550 miliarde de euro).

Capacitatea brandurilor de a contribui la dezvoltarea economică a României este ilustrată de relaţia între Produsului Intern Brut (PIB) pe cap de locuitor şi raportul între valoarea cumulată a primelor zece branduri din România şi PIB.

În funcţie de acest criteriu, România se plasează pe locul 24 în Europa, în condiţiile în care raportul între valoarea primelor zece branduri din România şi PIB este de 0,05%, iar PIB pe cap de locuitor se ridică la 12.986 euro. PIB a fost calculat la paritatea puterii de cumpărare, conform datelor publicate de Banca Mondială în iulie 2007.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici