- Home
- Economic
- BUCURESTI, (18.10.2019, 18:42)
- Teona Tomoiaga , Mediafax
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Lotul cu probleme al autostrăzii Lugoj - Deva va fi deschis circulaţiei cu restricţii severe de tonaj şi viteză
Lotul 3 al autostrăzii Lugoj - Deva va fi deschis ciculaţiei după remedierea problemelor constatate, dat în prima fază vor fi instituite restricţii severe de tonaj şi viteză, anunţă CNAIR.
Urmărește
1451 afișări
CNAIR a solicitat expertului tehnic independent să prezinte un raport preliminar care să cuprindă analiza investigaţiilor în teren pentru autostrada Lugoj-Deva, lotul 3, km 56+220-77+361, potrivit unui comunicat al CNAIR remis MEDIAFAX.
Prestatorului expertizei, IPTANA SA, i s-au solicitat în mod deosebit concluziile privind lucrările proiectate şi executate, la nivel de performanţă, cu indicarea posibilităţii deschiderei traficului.
Potrivit concluziilor expertului, lucrările executate în acest stadiu, nefiind finalizate la parametrii proiectaţi, prezentând numeroase defecte, degradări în evoluţie, nu permit deschiderea traficului în condiţii de confort şi siguranţă, aşa cum stabilite prin regelementările tehnice în vigoare şi prin documentaţia de proiectare care a stat la baza executării lucrărilor.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Răspunde Guvernul Ciolacu 2 așteptărilor TALE, ca administrator al României în 2025? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Investiţiile străine din Bulgaria se prăbuşesc din cauza nesiguranţei economice şi politice
-
1,3 milioane de dolari pentru un ton de 276 de kilograme - un lanţ de restaurante de sushi a plătit a doilea cel mai mare preţ din istorie
-
Războiul din Ucraina. Zelenski: Forţele ruse şi nord-coreene au suferit pierderi importante în luptele din sudul regiunii ruse Kursk
În urma analizei efectuate privind posibilitatea deschiderii circulaţiei pe autostradă, s-a constatat că, la data inspecţiei preliminare, imprejmuirea prezintă vulnerabilităţi şi defecte majore, a căror remediere nu se poate face pe termen scurt. Astfel, au fost necesare investigaţii suplimentare pentru stabilirea soluţiilor de remediere, în urma cărora, după remediere, să se poată deschide în prima fază a circulaţiei în regim de drum cu patru benzi de siguranţă, cu restricţii severe de tonaj şi viteză, astfel:
- Autovehiculele cu masa totală maximă autorizată mai mică de 7,5 tone;
- Viteza maximă de 90jm/h;
- Viteza maximă de 50 km/h când partea carosabilă este acoperită de polei, gheaţă, mâzgă sau ploi torenţiale;
- Viteză maximă de 60 km/h în zona podului peste râul Mureş (km 68+500-km 69+500), respectiv pe zona podurilor de pe autostradă de la nodul Ilia (poduri şi rame între km 76+100-km 77+000), cât şi la nodul Dobor (km 67+000-km 67+500);
- Semnalizarea corespunzătoare a sectorului de drum, inclusiv a pericolului prezenţei animalelor.
“Primele rezultate ale expertizei lucrărilor la lotul 3 al autostrăzii Lugoj-Dej ne-au confirmat că vom putea da în circulaţie doar în condiţiile de restricţii impuse de experţi. De asemenea, subliniez că lucrările de la nodul Holdea trebuie să fie recepţionate într-un timp cât mai scurt, după parcurgerea procedurilor tehnice, astfel încât autostrada să poată să fie utilizată. Totodată, aşteptăm ca în faza a doua a expertizei, în urma investigaţiilor şi analizelor efectuate de către specialişti, să fie identificate soluţiile de remediere a neconformităţilor din cauza cărora tronsonul nu a fost recepţionat”, a declarat Sorin Scarlat, directorul general al CNAIR, citat în comunicat.
Totodată, expertul tehnic a concluzionat că deschiderea circulaţiei în regim de autostradă, cu restricţii de viteză şi tonaj se poate face numai după rezolvarea tuturor vulnerabilităţilor împrejurimii.
De asemenea, deschiderea circulaţiei pentru vehiculele cu masa mai mare de 7,5 tone se va face numai după aplicarea măsurilor de remediere a defectelor constatae în cadrul expertizei tehnice pentru domeniul poduri.
Având în vedere stadiul lucrărilor, sunt obligatorii inspecţii săptămânale ale tuturor construcţiilor şi instalaţiilor pe toată lungimea sectorului de drum, până la finalizarea lucrărilor şi remedierilor conform soluţiilor stabilite în expertiză, relatează sursa precizată.
Citește pe alephnews.ro: SUA afirmă că Putin nu va renunța la Ucraina. Care sunt șansele unui acord de încetare al focului în 2025
Citește pe www.zf.ro: Dragoş Damian, Terapia Cluj: No, amu gata! Gata cu văicăreala, cu bocetele şi cu plânsetele! Sunteţi oameni de afaceri puternici, va faceţi de ruşine! Hai, la muncă în 2025, avem multă treabă!
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Ce trebuie să faci ca să ai succes în 2025? Un psihoterapeut a dezvăluit cinci lucruri pe care le poţi face în orice perioadă a anului. De ce nu funcţionează dorinţe precum „să pierd 5 kilograme” sau „să economisesc 10.000 de lei”
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cum arată vila de 1 milion de euro în care locuiesc Ștefan Bănică Jr. și Lavinia Pîrva. Casa este construită pe 4 nivele
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe