Lufthansa pariază pe România şi continuă războiul cu low cost-urile
Toate zborurile duc la Frankfurt. Sau la Munchen. Sau la Viena. Sau la Londra. Toate achiziţiile şi dezvoltarea Lufthansa din ultimii doi ani au ca scop consolidarea poziţiei de numărul unu european. Iar managementul german vrea să fie sigur că acoperă aşa cum trebuie zonele cele mai fierbinţi ale continentului din următorii ani, printre care şi România.
Lufthansa pariază pe România şi continuă războiul cu low cost-urile (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
"Polonia, România şi Rusia vor fi cele trei hot spot europene în ce priveşte piaţa de aviaţie în următorul an", declară Karsten Benz, directorul de vânzari al Lufthansa pentru Europa.
Cea mai importantă strategie anti-criză şi de luptă cu low-costul a fost preţul unic adoptat de nou înfiinţata companie Lufthansa Italia pe zborurile dinspre România (tariful de 100 de euro dus-intors a rămas fix de la lansarea companiei în iarna anului trecut), strategie care a asigurat companiei cota de piaţă pe zborurile către Italia, cea mai solicitată destinaţie din România.
Citeşte mai multe despre strategia Lufthansa în România pe www.businessmagazin.ro.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Cei trei suspecți arestați de poliția olandeză în cazul furtului Tezaurului Dacic vor fi reținuți pentru încă 2 săptămâni
-
David Popovici a cerut ordin de protecţie după ce un vecin a vrut să-i dea foc la maşina de 150.000 de euro
-
Obiectele din metale preţioase expuse la Muzeul Drents, aduse înapoi în România
-
Curg întrebările despre AI-ul chinezilor. SUA investighează dacă DeepSeek a obţinut ilegal acces la tehnologie pentru a-şi antrena modelul AI
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO