Lufthansa pariază pe România şi continuă războiul cu low cost-urile

Toate zborurile duc la Frankfurt. Sau la Munchen. Sau la Viena. Sau la Londra. Toate achiziţiile şi dezvoltarea Lufthansa din ultimii doi ani au ca scop consolidarea poziţiei de numărul unu european. Iar managementul german vrea să fie sigur că acoperă aşa cum trebuie zonele cele mai fierbinţi ale continentului din următorii ani, printre care şi România.

Urmărește
60 afișări
Imaginea articolului Lufthansa pariază pe România şi continuă războiul cu low cost-urile

Lufthansa pariază pe România şi continuă războiul cu low cost-urile (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

"Polonia, România şi Rusia vor fi cele trei hot spot europene în ce priveşte piaţa de aviaţie în următorul an", declară Karsten Benz, directorul de vânzari al Lufthansa pentru Europa.

Cea mai importantă strategie anti-criză şi de luptă cu low-costul a fost preţul unic adoptat de nou înfiinţata companie Lufthansa Italia pe zborurile dinspre România (tariful de 100 de euro dus-intors a rămas fix de la lansarea companiei în iarna anului trecut), strategie care a asigurat companiei cota de piaţă pe zborurile către Italia, cea mai solicitată destinaţie din România.

Citeşte mai multe despre strategia Lufthansa în România pe www.businessmagazin.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici