- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (23.10.2017, 08:00)
- Dan Straut
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Luni şi marţi, termene-limită de depunere a ofertelor la construcţia Drumului Expres Craiova-Piteşti
Luni, 23 octombrie, şi marţi, 24 octombrie, se încheie termenele-limită de depunere a ofertelor pentru cele 4 loturi ale Drumului Expres Craiova-Piteşti, atenţionează Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - CNAIR.
Urmărește
963 afișări
Luni şi marţi, termene-limită de depunere a ofertelor la construcţia Drumului Expres Craiova-Piteşti
„Luni, 23 octombrie 2017, la ora 16.00, se încheie termenul-limită de depunere a ofertelor pentru contractele destinate proiectării şi execuţiei primelor două tronsoane ale Drumului Expres Craiova-Piteşti”, se arată într-un comunicat al CNAIR.
De asemenea, „marţi, 24 octombrie 2017, la ora 16.00, se va încheia şi termenul-limită de depunere a ofertelor pentru contractele destinate proiectării şi execuţiei ultimelor două tronsoane ale aceluiaşi drum expres”.
Potrivit CNAIR, întregul proiect are o lungime de aproximativ 121 de kilometri şi o valoare estimată de 3,77 miliarde de lei, fară TVA, şi va fi finanţat din POIM (Programul Operaţional Infrastructura Mare) 2014-2020.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Avem misiunea să apărăm Democrația în România. Pentru că am trăit în Comunism. Dictatură. Ceaușescu!
-
Donald Trump şi Olaf Scholz au vorbit la telefon. Au convenit că războiul din Ucraina durează „de prea mult timp”
-
Oficial american: Pakistanul dezvoltă rachete care ar putea lovi SUA
-
Preşedinţii Rusiei şi Uzbekistanului au vorbit despre asasinarea generalului rus de către un uzbec
„Primul tronson al Drumului Expres Craiova-Piteşti, va avea o lungime de 17 kilometri, o valoare estimată de 479,8 milioane de lei, fără TVA, şi ar urma să fie construit între varianta de ocolire Nord a municipiului Craiova şi limita judeţului Dolj. Acest prim tronson va traversa teritoriile administrative ale localităţilor Craiova, Gherceşti, Pieleşti şi Robăneşti”, arată CNAIR.
Iar cel de al doilea tronson, format din două loturi, „va avea o lungime de 39,85 kilometri, va costa 1,47 miliarde de lei, fără TVA, şi urmează să fie construit între limita judeţelor Dolj şi Olt şi limita judeţelor Olt şi Argeş. Cel de al doilea tronson va traversa teritoriile localităţilor Balş, Bârza, Piatra Olt, Slătioara, Ulmi, Slatina şi Valea Mare”.
Tronsonul 3, cu o lungime de 31,75 kilometri, „va fi construit între km 57+550 şi km 89+300 şi va avea o valoare de 904,8 milioane de lei, fără TVA. Cuprins între intersecţia cu DN 65, în apropierea municipiului Slatina şi limita dintre judeţele Olt şi Argeş, tronsonul 3 al Drumului Expres Craiova-Piteşti va tranzita localităţile Valea Mare, Priseaca, Scornicesti, Optaşi, Tatuleşti şi Coloneşti”, mai arată CNAIR.
În fine, „tronsonul 4, cu o lungime de 31,81 kilometri (de la km 89+300 la km 121+115), va fi construit între limita administrativă dintre judeţele Olt şi Argeş şi intersectia cu Autostrada A1 Bucureşti-Piteşti, tranzitând localităţile Lunca Corbului, Albota, Costeşti, Bradu, Suseni şi Oarja. Valoarea estimată a tronsonului 4 este de 909,6 milioane de lei, fără TVA”.
CNAIR menţionează că Drumul Expres Craiova-Piteşti va avea 4 benzi de circulaţie ( 2 benzi pe sens) şi va asigura o conexiune corespunzătoare a zonei de Sud-Vest a României la Coridorul IV Pan European.
După încheierea termenelor-limită, CNAIR va prezenta lista operatorilor economici care au depus oferte pentru aceste contracte.
Citeşte şi: LOTERIA BONURILOR FISCALE: Valoarea bonurilor fiscale câştigătoare aferente lunii septembrie
Citeşte şi: Deficitul bugetar al SUA a crescut la 666 miliarde dolari în anul fiscal 2017. Este al şaselea cel mai mare deficit din istoria Americii
Citeşte şi: Cine sunt românii care vor să construiască Centurile Nord şi Sud ale Capitalei / Aproape jumătate din oferte aparţin unor firme româneşti, multe ale foştilor "regi ai asfaltului"
Citeşte şi: Jobul din România, care îţi aduce un salariu de 2.000 - 2.800 euro net pe lună, cu doar 3 ani experienţă
Citeşte şi: Aproximativ 5% dintre români cred că un venit lunar de 750 de lei lunar e suficient pentru un trai decent. Care este suma care ar satisface nevoile curente
Citește pe alephnews.ro: Realitatea Virtuală îți permite să vorbești Napoleon Bonaparte. Experiența imersivă e deschisă la Banca Franței din Paris
Citește pe www.zf.ro: Fabrica de milionari: Revolut a creat averi pe bandă după ce angajaţii şi primii investitori ai fintech-ului au vândut acţiuni în valoare de aproape 1 miliard de dolari de la începutul lunii august
Citește pe www.zf.ro: Cum poate Bucureştiul să decoleze în topul capitalelor europene. Adevărul din spatele cifrelor, care ar putea răsturna situaţia
Citește și: LOTERIA BONURILOR FISCALE: Valoarea bonurilor fiscale câştigătoare aferente lunii septembrie
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
După anularea alegerilor și suspendarea dreptului TĂU la vot, mai crezi în statul român democratic? VOTEAZĂ AICI / SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
Decizie fără precedent: Săptămâna de lucru scade la numai 4 zile, pentru a da posibilitatea oamenilor să se întâlnească, să fie relaxaţi şi să crească natalitatea
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Andreea Antochi, o tânără de 30 de ani, a murit în Secția de Obstetrică cu fiul pe care îl purta în pântece 😢
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe