Magazinele cu preţuri mici sunt câştigătorii crizei. Care este reţeta succesului
Magazinele cu preţuri mici sunt câştigătorii crizei, după ce au deschis în perioada 2008-2011 peste 220 de magazine şi au ajuns la afaceri de 1,2 mld. euro, pe o piaţă a comerţului modern de 7-8 mld. euro anual.
Magazinele cu preţuri mici sunt câştigătorii crizei. Care este reţeta succesului (Imagine: Catalina Filip-Mediafax Foto)
Lanţurile de discount, care se caracterizează printr-un nivel mai scăzut de preţ, au fost cele mai agresive în expansiune în ultimii ani, dificili din punct de vedere economic, când consumul a scăzut cu peste 5% în fiecare an. Explozia acestui format de comerţ, care în 2005-2006 era abia la început în România, demonstrează că preţul a devenit principalul criteriu de achiziţie pentru cei mai mulţi români, în special pentru cei din oraşele mici, acestea fiind ţintele predilecte în politica de expansiune a marilor reţele de discount.
Dacă în Capitală, unde puterea de cumpărare este mai mare comparativ cu restul ţării, branduri precum Penny Market sau Lidl sunt mai puţin cunoscute consumatorilor, în oraşele cu 30.000-50.000 de locuitori discounterii au găsit cea mai bună piaţă. Astfel, în 2010, cele 363 de magazine discount acopereau 158 de oraşe şi toate judeţele.
Citeşte mai multe despre mazinele cu preţuri mici pe www.zf.ro.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Cei trei suspecți arestați de poliția olandeză în cazul furtului Tezaurului Dacic vor fi reținuți pentru încă 2 săptămâni
-
A început războiul tarifelor. Administraţia Trump a lansat chiar acum tarife împotriva Chinei, Mexicului şi Canadei. Ottawa anunţă că va răspunde imediat cu o serie de contramăsuri
-
Cât dăm la apărare: MApN are zeci de contracte de achiziţie în derulare sau pregătire. Armata primeşte în 2025 un buget de 42,8 miliarde lei (8,5 miliarde euro), la care se adaugă credite de angajament, putând ajunge la 5,6% din PIB
-
David Popovici a cerut ordin de protecţie după ce un vecin a vrut să-i dea foc la maşina de 150.000 de euro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO