Magazinele online: Vânzările vor creşte cu până la 80% de Ziua Îndrăgostiţilor, 1 şi 8 Martie

Magazinele online membre în Asociaţia Română a Magazinelor Online - ARMO - anunţă suplimentarea stocurilor de produse pentru Sfântul Valentin, Dragobete, 1 şi 8 Martie şi estimează vânzări cu până la 80% mai mari decât în zilele obişnuite.

Urmărește
483 afișări
Imaginea articolului Magazinele online: Vânzările vor creşte cu până la 80% de Ziua Îndrăgostiţilor, 1 şi 8 Martie

Magazinele online: Vânzările vor creşte cu până la 80% de Ziua Îndrăgostiţilor, 1 şi 8 Martie (Imagine: Arhiva Foto Mediafax)

„Magazinele membre ARMO au pregătit o gamă variată de cadouri potrivite pentru Sf. Valentin şi Dragobete, cât şi pentru perioada 1-8 Martie. Comerţul online oferă o modalitate facilă de a accesa o gamă largă de produse din confortul propriei case, precum şi preţuri şi servicii mai bune. Încurajăm clienţii să achiziţioneze produse de la magazinele româneşti cunoscute”, a declarat Florinel Chiş, directorul executiv al ARMO.

Cele mai mari vânzări sunt aşteptate în categoria bijuteriilor, cosmeticelor, lenjeriei intime şi cadourilor, se arată într-un comunicat al ARMO.

„Estimăm o creştere de 80% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În primul trimestru din 2016 am avut vânzări de 350.000 de euro, media pe comandă fiind de 180 de lei. Am pregătit stocuri consistente pentru cele mai bine vândute, şi, în mod special, pentru produsele de culoare roşie, specifice acestei perioade”, a declarat Cristina Vasile, fondator SevenSins.

„Din experienţa anilor trecuţi, luna ianuarie reprezintă reînnoirea stocurilor pentru lunile februarie şi martie. Luna februarie este cea mai bună lună din an din punct de vedere al vânzărilor, dar şi martie, produsele SevenSins fiind cadouri ideale pentru această perioadă”, a mai explicat Cristina Vasile.

Totdată, unele dintre magazine anunţă campanii personalizate, dar şi colecţii dedicate.

„Pentru sărbătorile de 1-8 martie, precum şi pentru cea de Sfîntul Valentin, vom avea campanii personalizate, active cu cel puţin 10 zile înainte pentru a oferi timp clienţilor să prospecteze şi să comande produsele dorite”, a declarat Silvia Amariţei, general manager Carespot. „Estimăm o creştere cu cel puţin 25% a comenzilor în această perioadă faţă acelaşi interval al anului trecut, ceea ce se traduce într-un volum cu 55% mai mare, datorită faptului că avem un portofoliu de produse compatibile cu specificul sărbătorilor”, a mai adăugat Amariţei.

„Borealy.ro a introdus în oferta de Valentine's Day noi colecţii de bijuterii personalizate cu mesaje de Sfântul Valentin şi Dragobete, foarte căutate în această perioadă. În privinţa clienţilor de sex masculin, anul acesta ne-am concentrat oferta pe butoni personalizaţi cu hobby-uri: tenis, golf, echitaţie, călătorii, auto, motociclism, fotografie şi altele”, a declarat Eugen Răşoiu, director general Borealy.ro.

Pentru clienţii care doresc să facă achiziţii online din afara ţării, în spaţiul european, Centru European al Consumatorilor din România le oferă asistenţă pentru a soluţiona eventualele probleme, dar şi sfaturi de achiziţie.

„Orice decizie ar trebui să înceapă cu o căutare, apoi, opţional, compararea diferitelor oferte. Reglementările în domeniul comerţului online prevăde elemente obligatorii pe care magazinele care vând produse sau servicii online trebuie să le ofere despre produs, înainte de a se încheia un contract online, şi care ajută la decizia de achiziţie: principalele caracteristici ale produselor sau serviciilor, preţul acestora, perioada de valabilitate a ofertei sau a preţurilor, costul de utilizare a mijloacelor de comunicaţie la distanţă, modalităţile de plată, livrare, executare, procedura magazinului de soluţionare a reclamaţiilor, termenul de retragere şi formularul tipizat de retragere, existenţa unei garanţii legale, durata contractului. Specific achiziţiilor online este faptul că, pentru majoritatea contractelor, există dreptul de retrage în termen de 14 zile calendaristice, fără a oferi vreo explicaţie şi fără penalităţi, în afara celor stabilite prin lege”, a declarat Irina Chiriţoiu, directorul Centrului European al Consumatorilor din România.

Printre magazinele membre ARMO se numără AVStore, F64, Elefant, FashionUp, evoMAG, SevenSins.ro, eMAG, PC Garage, Fungift, Animax.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici