- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Magazinul online eMAG mizează în acest an pe vânzări în creştere cu 56%
Magazinul online eMAG estimează că va avea în acest an o cifră de afaceri de 100 de milioane de euro, în creştere cu 56% faţă de 2009, când a înregistrat o scădere a indicatorului de 12%, la 64 de milioane de euro.
Magazinul online eMAG mizează în acest an pe vânzări în creştere cu 56%
"Cifra pe care o vizăm este foarte accesibilă, mai ales că lunile ianuarie şi februarie au avut un debut foarte bun", a declarat într-un comunicat directorul de marketing al companiei, Radu Apostolescu.
Printre factorii care vor sprijini creşterea vânzărilor se numără stabilitatea financiară a companiei şi sistemul informatic performant, potrivit eMAG.
"În 2010, piaţa de retail IT&C, electronice şi electrocasnice va înregistra (...) o creştere uşoară, cu 10 procente, după corecţia extrem de severă de anul trecut. Mediul online va cunoaşte însă o ascensiune mai pregnantă, cu 40%, în principal datorită creşterii naturale provenite din rata mai mare de penetrare a Internetului şi migrării consumatorilor către mediul online, precum şi datorită maturizării jucătorilor din piaţă care vor adăuga valoare serviciilor oferite şi vor contribui la sporirea încrederii în achiziţiile online", se menţionează în comunicat.
ULTIMELE ȘTIRI
-
România se alătură pe deplin spațiului Schengen începând cu ianuarie 2025
-
Alegeri prezidenţiale 2024. Ce arată cele mai recente sondaje publicate. Cine ar putea intra în turul doi
-
Bucureştenii decid viitorul oraşului: Referendum crucial în aceeaşi zi cu alegerile prezidenţiale. Iată ce trebuie să ştii
-
Euro a scăzut la cel mai jos nivel din 2022 din cauză că pieţele se aşteaptă la o nouă scădere de dobândă. Din păcate şi din economia reală vin veşti proaste: sectorul privat din zona euro a scăzut dintr-o dată şi se duce înspre contracţie
Compania va deschide în acest an cel puţin trei showroom-uri, "în puncte cheie, cu acoperire geografică mare", potrivit sursei citate.
În 2009 cele patru showroom-uri ale companiei, de la Bucureşti, Iaşi, Cluj-Napoca şi Ploieşti au avut vânzări de 25.000 euro/mp.
Un segment important unde eMAG vizează creştere anul acesta este cel corporate.
Anul trecut afacerile companiei au scăzut cu 12%, vânzările lunare oscilând de la scădere cu 40%, în mai, la creştere de 35% în decembrie, în comparaţie cu lunile similare din 2008.
"2009 a fost un an atipic, greu predictibil. (...). În condiţiile unei scăderi dramatice, cu 40 de procente, a pieţei în care activăm, de retail IT&C, electronice şi electrocasnice, rezultatul nostru este unul bun per ansamblu, reuşind să creştem cota de piaţă şi având profit", a spus Apostolescu.
Segmentul care a înregistrat cele mai mari vânzări este cel al laptopurilor şi netbook-urilor. Categoria cu cea mai mare creştere a fost cea a electronicelor, cu circa 2.000 de televizoare LCD vândute pe lună la sfârşitul anului.
Acţionarul majoritar al companiei este Asesoft Distribution.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
GANDUL.RO