Magazinul online evomag.ro mizează în acest an pe o creştere a vânzărilor la peste 20 milioane euro

Magazinul online evomag.ro estimează că va înregistra în acest an o cifră de afaceri de peste 20 de milioane de euro, în creştere cu cel puţin 30% faţă de 2013.

Urmărește
158 afișări
Imaginea articolului Magazinul online evomag.ro mizează în acest an pe o creştere a vânzărilor la peste 20 milioane euro

Magazinul online evomag.ro mizează în acest an pe o creştere a vânzărilor la peste 20 milioane euro (Imagine: Shutterstock)

"Începutul de an este unul promiţător. Ne aşteptăm la un an foarte bun pentru comerţul online pentru că este, în continuare, un domeniu favorabil, iar clienţii conştientizează tot mai mult beneficiile de a face cumpărături online", a declarat într-un comunicat Mihai Pătraşcu, directorul general şi proprietarul retailerului.

Compania estimează că piaţa de retail online IT&C va creşte în acest an cu 15-20%.

Evomag va viza în acest an achiziţia unor magazine online cu cel puţin trei ani de activitate, afaceri de peste 500.000 de euro şi o bază de clienţi stabilă, indiferent de domeniul în care activează.

Compania îşi propune, de asemenea, deschiderea mai multor puncte de prezenţă, în marile oraşe, şi diversificarea portofoliului de produse, cu bunuri de larg consum, de pe segmentul auto şi cel al electrocasnicelor mari.

Anul trecut evomag a avut vânzări de 15,5 milioane de euro, în urcare cu 35% comparativ cu 2012.

Magazinul este deţinut de firma Evolution Prest Systems, controlată de Mihai Pătraşcu.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici