Magazinul online evoMAG.ro mizează în acest an pe o creştere a vânzărilor la peste 20 milioane euro

Magazinul online evoMAG.ro estimează pentru acest an o cifră de afaceri de peste 20 milioane euro, în creştere cu 20% faţă de cea înregistrată în 2014, evoluţie susţinută de investiţii, diversificarea portofoliului de produse şi creşterea comenzilor.

Urmărește
363 afișări
Imaginea articolului Magazinul online evoMAG.ro mizează în acest an pe o creştere a vânzărilor la peste 20 milioane euro

Magazinul online evoMAG.ro mizează în acest an pe o creştere a vânzărilor la peste 20 milioane euro

Potrivit firmei, avansul evoMAG va fi superior evoluţiei pieţei de retail online IT&C, pentru care este estimat un avans de 10 - 15%. evoMAG.ro a realizat în 2014 o cifră de afaceri de 17 milioane euro.

"Avem toate premisele să credem că anul acesta va fi superior lui 2014 din punct de vedere al vânzărilor. Spre exemplu, în 2014 am avut cu 30% mai multe comenzi decât în 2013. Iar anul acesta, spre deosebire de începutul anului trecut, avem cu 50% mai multe comenzi. Ne vom orienta în 2015 pe diversificarea portofoliului de produse, proces început încă de anul trecut, odată cu vânzarea produselor din segmentul auto, din zona decoraţiunilor interioare, securitate şi electrocasnice mari. Anul acesta vor intra în oferta noastră şi cărţi, articole sportive, îmbrăcăminte, încălţăminte şi dispozitive wearables", a declarat Mihai Pătraşcu, directorul executiv al evoMAG.

Potrivit sursei citate, creşterea numărului de achiziţii online coincide cu o scădere a valorii medii a unei comenzi, iar această tendinţă se va menţine pe întreg parcursul anului, în măsura în care achiziţiile din magazinele online se fac într-un ritm mai alert în comparaţie cu anii trecuţi.

O altă tendinţă care va lua amploare anul acesta este utilizarea altor tipuri de platforme pentru navigarea şi finalizarea comenzilor în magazinele online, arată evoMAG.

"Traficul de pe dispozitivele mobile s-a dublat în ultimul an. Astfel, în ianuarie 2014, 11% din traficul evoMAG era generat de platformele mobile. Un an mai târziu, această pondere ajunsese la peste 21%, iar la finalul lui 2015 credem că va urca la 30 – 35%. Acesta este un semn clar că pe parcursul acestui an şi în viitor, tot mai multe comenzi vor fi făcute de pe telefoanele mobile, iar mesajele şi ofertele noastre sunt văzute mult mai rapid ca în trecut", mai spune Mihai Pătraşcu, precizând că fidelizarea clienţilor este cea mai mare provocare pentru anul în curs.

Magazinul online are disponibile la vânzare un număr de peste 130.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, electrocasnice mari şi produse destinate nou-născuţilor şi este vizitat zilnic de peste 50.000 de persoane.

Magazinul este deţinut de firma Evolution Prest Systems, controlată de Mihai Pătraşcu.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici