- Home
- Economic
- CONSTANŢA, (16.09.2014, 14:19)
- Liviu Iancu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Mai mult de jumătate din turiştii care au mers pe litoral prin agenţii au ales Mamaia şi Năvodari
Peste 50% din vânzările vacanţelor pe litoral în această vară prin agenţiile de turism s-au facut pentru hoteluri din Mamaia şi Năvodari, iar patru din cinci români care au intrat în agenţii pentru a cumpăra vacanţe interne au ales litoralul, potrivit unui studiu al ANAT.
Urmărește
115 afișări
Mai mult de jumătate din turiştii care au mers pe litoral prin agenţii au ales Mamaia şi Năvodari (Imagine: Silviu Matei/Mediafax Foto)
Topul staţiunilor de pe litoral, în funcţie de vânzările prin agenţii de turism, este condus de Mamaia/Năvodari, Eforie Nord şi Saturn, urmate de Neptun, Jupiter, Venus, Olimp, Mangalia, Costineşti, Cap Aurora şi Eforie Sud. În total, vânzarile prin agenţii de turism pentru litoral au crescut cu 2%.
Din totalul vânzărilor prin agenţii pentru destinaţiile interne, litoralul reprezintă circa 79%, iar celelelate destinaţii reprezintă 21% din vânzări.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Kamala Harris ține primul discurs după ce a pierdut alegerile în fața lui Donald Trump: „Trebuie să acceptăm rezultatul acestor alegeri”
-
Criză politică în Germania. Coaliţia de guvernare s-a destrămat, iar Olaf Scholz vorbeşte despre alegeri anticipate: „Situaţia este gravă. Există un război în Europa, economia stagnează”
-
Europa se pregăteşte să lucreze din nou cu Trump. Macron a vorbit cu preşedintele ales al SUA despre Ucraina şi Orientul Mijlociu
-
Se închid dosarele penale ale lui Trump, înainte de preluarea funcţiei
Valoarea medie a pachetului pe turist a fost de 599 de lei pe litoral, în creştere cu 2% faţă de vara 2013, în timp ce valoarea medie a pachetului pe turist în restul destinaţiilor a fost de 621 de lei, cu 3% mai mult faţă de anul trecut.
Pe staţiuni, valoarea pachetului mediu pe turist a fost de 720 de lei în Mamaia, 567 de lei în Eforie Nord, 499 de lei în Olimp, 486 de lei în Saturn, 481 de lei în Venus, 462 de lei în Jupiter, 449 de lei în Cap Aurora, 426 de lei în Costineşti, 417 lei în Neptun şi de 311 lei în Eforie Sud.
În ceea ce priveşte voluţia vânzărilor pe staţiuni prin agenţii de turism, în 2014 faţă de 2013, acestea au stagnat în Mamaia şi Eforie Nord, au crescut cu 11% în Saturn, cu 16% în Neptun, cu 2% în Jupiter, cu 25% în Venus, cu 6% îm Mangalia, cu 7% în Cap Aurora şi cu 20% în Eforie Sud. Au fost înregistrate scăderi pentru Olimp (-10%) şi Costineşti (-25%).
"Anul 2014 a adus cu el o sensibilitate mărită a turiştilor pentru raportul preţ-calitate, cu o orientare preponderentă către criteriul preţ. Iată de ce staţiunile de pe Litoralul Verde (zona Eforiilor şi a Mangaliei), acelea în care se fac vizibile investiţii în infrastructura locală şi, mai ales, investiţii hoteliere şi în care preţurile sunt sensibil mai mici decât în Mamaia, au început să aibă creşteri de vânzări mai importante", a declarat Lucia Morariu, preşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT).
Programele speciale menite să susţină vânzările pentru destinaţiile interne, între care şi litoralul românesc, promovate de ANAT, împreună cu FPTR, au înregistrat creşteri: Înscrieri Timpurii (creştere 7% şi cumuleaza 20% din vânzări), Zile Gratuite de Vacanţă (20% creştere, dar cumulează încă doar 5% din vânzari), Litoralul pentru Toţi (creştere 10% şi reprezintă 3% din vânzări). Serviciile tip all inclusive vândute pe litoral prin agenţii au înregistrat o creştere de 20%.
Studiul ANAT a fost realizat pe baza unui sondaj realizat pe un eşantion de peste 50.000 turişti care au călătorit prin intermediul unor turoperatori specializaţi în turismul intern.
Citește pe alephnews.ro: BREAKING NEWS: Trump a devenit cel de-al 47-lea Președinte al SUA după ce a câștigat Wisconsin
Citește pe www.zf.ro: Dezastru în industria auto: Producătorul german de piese auto Schaeffler a anunţat că dă afară 4.700 de persoane. În septembrie, gigantul german a trimis înştiinţări de şomaj tehnic angajaţilor de la fabrica din Braşov
Citește pe www.zf.ro: Revoluţie la o fabrică din România. Cum s-a întâmplat asta
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
LIVE UPDATE. Alegeri în SUA. Trump a devenit cel de-al 47-lea Președinte al SUA după ce a câștigat Wisconsin
Dezastru în industria auto: Producătorul german de piese auto Schaeffler a anunţat că dă afară 4.700 de persoane. În septembrie, gigantul german a trimis înştiinţări de şomaj tehnic angajaţilor de la fabrica din Braşov
Se adună nori de criză. Un uriaş magazin din China, pe care unul dintre cei mai bogaţi oameni din lume a vrut să îl umple ochi cu haine, genţi şi pantofi de milioane de euro, acum stă gol şi abandonat. Să fie acesta primul semn că şi în buzunarele bogaţilor a început să bată vântul?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Imagini incendiare cu Eugenie Bouchard. Cum a putut să apară îmbrăcată, mai mult dezbrăcată
PROSPORT.RO
Conversație senzațională între Gigi Becali și Tzancă Uraganu: „Băi, să nu pui nasul pe…” Această discuție este EPICĂ, nu ai voie să o ratezi
CANCAN.RO
Trump DEZVĂLUIE de ce Barron, fiul său și al Melaniei, este atât de înalt: „Am spus că va fi jucător de baschet”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe