Grupul a avut vânzări de 27,6 miliarde coroane suedeze (trei miliarde euro).
Calculate în monede locale, vânzările au avansat cu 12%. În termeni comparabili, vânzările au crescut cu 2%.
Retailerii de îmbrăcăminte din întreaga lume au probleme din cauza creşterii costurilor şi intenţionează să transfere o parte a acestora cumpărătorilor, potrivit Reuters.
H&M a anunţat însă miercuri că nu a majorat preţurile în intervalul martie-mai.
Din acest motiv, marja trimestrială a scăzut la 61,7%, de la 65,9% în intervalul similar din 2010.
Marja H&M a fost mai afectată decât cea a principalului concurent, grupul spaniol Inditex, din cauză că retailerul suedez are o mare parte din producţie în Asia şi este afectat de impactul dursului valutar nefavorabil.
În primele şase luni, profitul după taxe a scăzut cu 23,6%, la 6,8 miliarde coroane suedeze ( 742 milioane euro).
Vânzările au fost de 52 miliarde de coroane suedeze (5,67 miliarde euro) şi au urcat cu 10%, calcultate în monede locale. În termeni comparabili, avansul a fost de 2%.
H&M are circa 2.300 de magazine, în 40 de ţări.
În România, retailerul suedez a deschis în acest an mai multe magazine în Bucureşti, urmând să inaugureze alte unităţi în Braşov, Timişoara şi Cluj-Napoca.