Grupul a accelerat şi campaniile publicitare pentru o serie de produse, a declarat, pentru Bloomberg, purtătorul de cuvânt al Danone, Laurence Foucher.
Danone a început să scadă preţurile în Statele Unite, Polonia şi Ungaria la sfârşitul anului trecut, pentru a nu-şi pierde clienţii în favoarea unor produse mai ieftine, a spus Foucher, fără a oferi date clare privind reducerile.
Cota de piaţă a Danone în SUA a crescut cu 4 puncte procentuale, la 63%, pe timpul verii, potrivit analistului Pablo Zuanic, de la JPMorgan Chase.
Profitul operaţional al grupului Danone a crescut în primul semestru cu 26%, la 1,41 miliarde de euro, de la 1,12 miliarde de euro în prima jumătate a anului trecut, ca urmare a rezultatelor bune înregistrate de diviziile de lactate proaspete şi alimente pentru copii, potrivit raportului financiar al grupului.
Vânzările Danone au scăzut cu 2,2% în primul semestru, la 7,52 miliarde de euro, de la 7,7 miliarde de euro în perioada similară din 2008.
Danone este prezent şi în România, din 1996, prin subsidiara Danone România, care deţine o fabrică de produse lactate la Bucureşti.