Mărcile private au urcat la 15% din consumul de băuturi răcoritoare

Mărcile private de băuturi răcoritoare au crescut de opt ori în perioada 2008-2013 în România şi au ajuns să reprezinte 15% din consumul per capita de băuturi răcoritoare dintr-un an.

Urmărește
195 afișări
Imaginea articolului Mărcile private au urcat la 15% din consumul de băuturi răcoritoare

Mărcile private au urcat la 15% din consumul de băuturi răcoritoare (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

„În general, aşa cum era de aşteptat, mărcile private au avut o evoluţie mai bună decât brandurile obişnuite. Mărcile private au avut anul trecut o evoluţie pozitivă pe segmentul băuturilor carbonatate, în principal datorită diferenţei uriaşe de preţ comparativ cu brandurile premium dominante”, explică Angela Wynne, analist al companiei Canadean, companie de cercetare de piaţă.

Preţul unei sticle de băuturi carbonatate de tipul Coca-Cola sau Pepsi poate fi în reţelele mari de magazine şi de cinci ori mai mare decât cel al unei sticle de băutură „no-name”.

De exemplu, pe site-ul Carrefour Online, preţul unei sticle de doi litri de băutură Coca-Cola era ieri de 5,05 lei, în timp ce acelaşi tip de băutură, dar sub brandul privat Carrefour Discount costa 1,09 lei.

Citeşte mai multe despre mărcile private de băuturi răcoritore pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici