Mărcile private au urcat la 15% din consumul de băuturi răcoritoare
Mărcile private de băuturi răcoritoare au crescut de opt ori în perioada 2008-2013 în România şi au ajuns să reprezinte 15% din consumul per capita de băuturi răcoritoare dintr-un an.
Mărcile private au urcat la 15% din consumul de băuturi răcoritoare (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
„În general, aşa cum era de aşteptat, mărcile private au avut o evoluţie mai bună decât brandurile obişnuite. Mărcile private au avut anul trecut o evoluţie pozitivă pe segmentul băuturilor carbonatate, în principal datorită diferenţei uriaşe de preţ comparativ cu brandurile premium dominante”, explică Angela Wynne, analist al companiei Canadean, companie de cercetare de piaţă.
Preţul unei sticle de băuturi carbonatate de tipul Coca-Cola sau Pepsi poate fi în reţelele mari de magazine şi de cinci ori mai mare decât cel al unei sticle de băutură „no-name”.
De exemplu, pe site-ul Carrefour Online, preţul unei sticle de doi litri de băutură Coca-Cola era ieri de 5,05 lei, în timp ce acelaşi tip de băutură, dar sub brandul privat Carrefour Discount costa 1,09 lei.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Marcel Ciolacu, după întâlnirea cu FMI: Vom prioritiza proiectele publice
-
Ţările NATO şi-au crescut cheltuielile militare. Ameninţările Rusiei şi întoarcerea lui Donald Trump au făcut ca Europa şi Canada să-şi majoreze cheltuielile pentru apărare cu 20% în 2024
-
Criza de la Şantierul Naval Mangalia. BNS: DAMEN renunţă la acţiuni, statul român are drept de preempţiune
Citeşte mai multe despre mărcile private de băuturi răcoritore pe www.zf.ro.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
GANDUL.RO