- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Mărcile private au urcat la 15% din consumul de băuturi răcoritoare
Mărcile private de băuturi răcoritoare au crescut de opt ori în perioada 2008-2013 în România şi au ajuns să reprezinte 15% din consumul per capita de băuturi răcoritoare dintr-un an.
Mărcile private au urcat la 15% din consumul de băuturi răcoritoare (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
„În general, aşa cum era de aşteptat, mărcile private au avut o evoluţie mai bună decât brandurile obişnuite. Mărcile private au avut anul trecut o evoluţie pozitivă pe segmentul băuturilor carbonatate, în principal datorită diferenţei uriaşe de preţ comparativ cu brandurile premium dominante”, explică Angela Wynne, analist al companiei Canadean, companie de cercetare de piaţă.
Preţul unei sticle de băuturi carbonatate de tipul Coca-Cola sau Pepsi poate fi în reţelele mari de magazine şi de cinci ori mai mare decât cel al unei sticle de băutură „no-name”.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
De exemplu, pe site-ul Carrefour Online, preţul unei sticle de doi litri de băutură Coca-Cola era ieri de 5,05 lei, în timp ce acelaşi tip de băutură, dar sub brandul privat Carrefour Discount costa 1,09 lei.
Citeşte mai multe despre mărcile private de băuturi răcoritore pe www.zf.ro.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO