Mark Zuckerberg pierde 7,2 miliarde de dolari după ce marile companii nu îi mai plătesc reclame

  • Mark Zuckerberg tocmai a devenit cu 7,2 miliarde de dolari mai sărac, după ce o mulţime de companii a scos publicitate din reţeaua Facebook Inc.
  • Acţiunile companiei de socializare au scăzut vineri cu 8,3%, cel mai mult în trei luni,
Urmărește
2311 afișări
Imaginea articolului Mark Zuckerberg pierde 7,2 miliarde de dolari după ce marile companii nu îi mai plătesc reclame

Mark Zuckerberg tocmai a devenit cu 7,2 miliarde de dolari mai sărac

Mark Zuckerberg tocmai a devenit cu 7,2 miliarde de dolari mai sărac, după ce o mulţime de companii a scos publicitate din reţeaua Facebook Inc.

Acţiunile companiei de socializare au scăzut vineri cu 8,3%, cel mai mult în trei luni, după ce Unilever, una din companiile cu cele mai mari investiţii  de publicitate din lume, s-a alăturat altor mărci pentru a boicota reclamel pe reţeaua de socializare. Unilever a spus că va înceta să cheltuiască bani cu publicitatea pe Facebook în acest an.

Valoarea Facebook a scăzut cu 56 de miliarde de dolari din valoarea de piaţă  şi a dus valoarea netă până la 82,3 miliarde de dolari, potrivit Indexului Bloomberg Billionaires.

Acest lucru l-a mutat şi pe directorul executiv Facebook cu o treaptă pe locul patru, depăşit de şeful Louis Vuitton, Bernard Arnault, care a urcat un loc pe locul trei în topul celor mai bogaţi oameni din lume, împreună cu Jeff Bezos şi Bill Gates.

Companiile de la Verizon Communications Inc. până la Hershey Co. au oprit reclamele pe reţelele de socializare, după ce criticii au spus că Facebook nu a reuşit să asigure o verificare corectă a dezinformărilor pe platformă. Coca-Cola Co. a declarat că va întrerupe toată publicitatea plătită pe toate platformele de socializare timp de cel puţin 30 de zile.

Zuckerberg a răspuns vineri criticilor tot mai mari în legătură cu dezinformarea de pe site, anunţând că va eticheta toate postările legate de vot cu un link care încurajează utilizatorii să se uite la noul său centru de informare a alegătorilor. 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici