- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (11.04.2022, 11:31)
- Cristina Bellu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Marketingul susţinut de inteligenţă artificială ar putea atinge 1,3 trilioane de dolari în 10 ani
Publicitatea susţinută de inteligenţa artificială (AI) ar putea ajunge la 1,3 trilioane de dolari în următorii zece ani, adică peste 90% din investiţia totală în publicitate, arată un raport al GroupM, principalul jucător din piaţa globală de media.
Urmărește
185 afișări
Marketingul susţinut de inteligenţă artificială ar putea atinge 1,3 trilioane de dolari în 10 ani
În acest moment, marketingul bazat pe AI înseamnă 370 miliarde de dolari, adică 45% din publicitatea globală, şi este în continuă creştere.
“Inteligenţa Artificială din publicitatea viitorului va face posibilă şi eficientă personalizarea. Mesajele şi targetarea vor fi personalizate într-un mod care va respecta drepturile de proprietate ale utilizatorilor asupra datelor personale”, notează raportul companiei.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
-
Ciolacu efectuează o vizită de lucru la Budapesta: Vreau să îmi finalizez mandatul cu obţinerea deciziei intrării depline în Schengen
-
Şef al armatei britanice: „Suntem pregătiţi să luptăm cu Putin în Europa de Est”
-
Florian Coldea şi Dumitru Dumbravă rămân sub control judiciar
Potrivit acestuia, pe viitor specialiştii se aşteaptă ca mediile OOH şi TV să devină semnificativ mai digitalizate si implicit să se bazeze mai mult pe AI.
În paralel, aşteptările consumatorilor se vor schimba şi ele. Astfel, vor fi apreciate mesajele de marketing relevante, personalizate, care nu întrerup şi care simplifică deciziile zilnice.
“Bineînţeles, aceste aşteptări nu se vor concretiza întotdeauna. Brandurile si platformele care vor reuşi să le îndeplinească se vor bucura de un avantaj în ceea ce priveşte atenţia, preferinţa şi loialitatea consumatorilor”, spun specialiştii companiei.
Ei consideră că prin folosirea AI va fi nu doar posibil, ci şi eficient să furnizezi fiecărui individ un mesaj, o ofertă sau chiar un produs personalizat. În unele cazuri, puterea va duce la „ecosisteme închise”, unde toate datele consumatorilor vor putea fi agregate şi analizate de către companii. În alte cazuri, consumatorii vor fi cei care vor avea controlul şi vor putea să elimine mesaje şi sugestii de produse care nu îi interesează. Ar putea chiar să aibă opţiunea de a modifica produsele în sine şi a le adapta propriilor nevoi.
În acest context, Victor Rotariu, Head of Strategy&Insights la GroupM România, face mai multe recomandări pe care companiile ar trebui să le aplice acum pentru a obţine beneficiile şi a pentru a evita riscurile asociate cu transformarea publicităţii prin Inteligenta Artificială.
Printre acestea se regăsesc: folosirea de către companii a uneltelor de planificare media bazate pe AI pentru a se adapta schimbărilor de comportament media; reexaminarea obiectivelor, ţinând cont de scăderea reachului TV şi de adresabilitatea crescută; pregătirea pentru schimbări organizaţionale; extinderea perspectivei în afara graniţelor sectorului de activitate precum şi evaluarea felului în care compania poate contribui la crearea AI responsabile şi etice, luând în calcul securitatea şi responsabilitatea în algoritmi, transparenţa deciziilor Inteligenţei Artificiale.
GroupM este liderul global de management al investiţiilor în media, care gestionează peste 60 miliarde dolari în investiţii anuale de media, prin intermediul agenţiilor Mindshare, MediaCom, Wavemaker, Essence, m/SIX şi Xaxis.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Fostul general al Ucrainei a declarat că „al treilea război mondial a început oficial”
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Putin susține că Rusia a lansat o rachetă balistică asupra Ucrainei ca răspuns la loviturile asupra teritoriului rus cu rachete americane și britanice
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:45
FC Botoşani-FCSB 1-0, în meciul restanţă din etapa a 4-a a Superligii
-
ieri, 22:36