- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Maşini Aro noi, înmatriculate la cinci ani de la oprirea producţiei
Două maşini noi Aro au fost înmatriculate în iunie şi septembrie, la cinci ani de la oprirea producţiei uzinei din Câmpulung Muscel şi la trei ani de la înscrierea în circulaţie a ultimelor modele ale mărcii, potrivit datelor Direcţiei Regim Permise Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV).
Maşini Aro noi, înmatriculate la cinci ani de la oprirea producţiei (Imagine: Marian Ilie/Mediafax Foto)
Înmatriculările au surprins atât proprietarul licenţei Aro, cât şi reprezentantul fanilor mărcii.
"Singura explicaţie este că achiziţia a fost făcută în trecut, dar cel sau cei care au înregistrat maşinile le-au ţinut nerulate până acum. Nu putem şti cine sunt aceste persoane, ar putea fi din rândul celor pasionaţi ai mărcii. În ce ne priveşte, ultimile maşini şi piese le-am vândut în 2007", a declarat pentru MEDIAFAX Sergiu Filip, directorul general al firmei care deţine terenul şi licenţa Aro - Landmark Management, controlată de omul de afaceri Nicolae Raţiu.
ULTIMELE ȘTIRI
-
După anularea alegerilor și suspendarea dreptului TĂU la vot, mai crezi în statul român democratic? VOTEAZĂ AICI / SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Lasconi: USR îşi asumă guvernarea, dar o guvernare onestă, cu reforme
-
George Simion a anunţat propunerea AUR pentru funcţia de premier. Cine este Petrişor Peiu
-
Marea Britanie ia în considerare trimiterea de trupe în Ucraina pentru a-i instrui pe soldaţii ucraineni
La rândul său, George Vilău, preşedintele Aro Club România, a spus că maşinile pot proveni dintr-un stoc depozit al unei instituţii de stat sau chiar construite de Cross Lander, cu kituri de asamblare (CKD).
"Nu ştiu cine ar vrea să stea atâţia ani fără maşina nouă neînmatriculată. De aceea, presupun că ele pot fi maşini uitate prin depozitele unor instituţii de stat, precum Televiziunea Română, cărora le-au fost livrate în trecut flote consistente de maşini Aro. De asemenea, pot fi maşini asamblate cu ajutorul kiturilor CKD, livrate în Brazilia de către Cross Lander, care a achiziţionat pentru scurt timp constructorul de la Câmpulung", a spus Vilău.
Cele mai recente înmatriculări Aro au avut loc în 2007, când cu fost înscrise 13 maşini.
În septembrie 2003, statul a vândut 68,7% din acţiunile Aro firmei americane Cross Lander.
Landmark Management a devenit în 2007, după falimentul Aro, proprietarul şi administratorul platformei de la Câmpulung şi a licenţelor de marcă şi fabricaţie a primului autovehicul 4x4 produs în România.
În 50 de ani de activitate în domeniul auto, Aro a produs aproximativ 380.000 automobile, care au fost exportate în proporţie de doua treimi în peste 110 ţări.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 19:26
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 1030. Zelenski susţine unitatea pentru o "pace dreaptă" în cadrul întâlnirii cu oficialii UE la Bruxelles / O uzină chimică din Rusia a fost atacată în regiunea Rostov / Putin propune să „experimenteze” apărarea aeriană occidentală prin lansarea Oreshnik asupra Kievului
-
astăzi, 19:00
Ministrul Cercetării a recepţionat cloud-ul guvernamental, o investiţie de 100 de milioane de euro