- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Matsushita şi Google colaborează la producerea de televizoare conectabile la Internet
Grupul japonez Matsushita Electric Industrial şi Google, proprietarul celui mai accesat motor de căutare la nivel mondial, colaborează la producţia unor televizoare conectabile la Internet.
Matsushita şi Google colaborează la producerea de televizoare conectabile la Internet
Televizoarele, care vor fi lansate în primăvara acestui an pe piaţa nord-americană, vor permite accesarea de conţinut video prin intermediul YouTube, precum şi vizualizarea serviciului online de fotografii Picasa Web Albums, ambele deţinute de Google, se arată într-un comunicat al Panasonic, divizie a grupului Matsushita.
Data lansării pe piaţa internaţională a televizoarelor nu a fost încă stabilită.
"Cooperarea Panasonic cu YouTube şi Picasa Web Albums demonstrează angajamentul nostru de a influenţa evoluţia naturală a Internetului şi a o extinde în domeniul televiziunii de înaltă definiţie", a declarat vicepreşedintele Panasonic, Merwan Mereby.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Contractul încheiat cu Google nu conferă exclusivitate acestei companii, a precizat purtătorul de cuvânt al Panasonic, Akira Kadota.
La sfârşitul anului trecut, Matsushita, cel mai mare producător de televizoare cu ecrane pe bază de plasmă la nivel mondial, a anunţat că va prelua controlul asupra unei companii mixte care produce ecrane cu cristale lichide şi va construi o nouă fabrică.
Măsurile reprezintă o schimbare de strategie a Matsushita pe piaţa ecranelor plate pentru televizoare.
Până în prezent, Matsushita a făcut investiţii mari în domeniul ecranelor cu plasmă, considerând că tehnologia este mai eficientă în privinţa costurilor, în cazul ecranele de dimensiuni mari. Totodată, compania achiziţiona ecrane LCD pentru televizoarele mai mici.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 10:15
Ministrul de Externe din Ucraina susţine „pacea prin forţă” într-un mesaj către Marco Rubio
-
astăzi, 09:42
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE