- Home
- Economic
- MIOVENI, (04.06.2015, 14:07)
- Andrei Mazurchievici
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Maure, Dacia: Renault va continua investiţiile în România
Preşedintele-director general al Dacia, Nicolas Maure, a declarat joi că grupul Renault nu va pleca de la Mioveni, deşi nu există încă o autostradă care să lege portul Constanţa de vestul ţării, şi va continua investiţiile.
Urmărește
542 afișări
Maure, Dacia: Renault va continua investiţiile în România (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)
"Renault nu va pleca de la Mioveni, chiar dacă nu e gata autostrada. În cazul în care autostrada Piteşti-Nădlac ar fi gata, timpul de transport rutier ar scădea cu cinci ore, la care adaugăm alte cinci ore reduse pentru distanţa de la Piteşti la Constanţa. În total am câştiga zece ore de transport", a spus Maure, la aniversarea a zece ani de activitate al Alliance International Logistic Network de la Mioveni.
El a spus că Dacia mai poate aştepta câţiva ani până când autostrada Piteşti-Sibiu ar fi gata.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Cum te menții în formă de sărbători? Antrenor de fitness: „Dacă mâncăm cumpătat, nu o să dezvoltăm probleme, nu o să ne îngrășăm”
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
-
USR i-a transmis lui Klaus Iohannis că mandatul lui s-a încheiat. Elena Lasconi: PSD şi PNL nu au înţeles nimic din votul cetăţenilor
"Dacia mai poate aştepta câţiva ani până când autostrada va fi construită, iar după aceea vom economisi zece ore pentru transport. Probabil că lucrările la autostradă vor începe în 2017, iar până în 2020 va fi gata. Pot exista şi întârzieri de unul-doi ani până la finalizarea lucrărilor, dar nu vom pleca", a completat Maure.
Deputatul Mircea Drăghici, care este şi consilier al premierului Victor Ponta, a precizat că în luna iunie CNADNR va semna contractul pentru revizuirea studiului de fezabilitate.
Preşedintele Asociaţiei Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), Constantin Stroe, fost preşedinte Dacia, a declarat că nu va renunţa la criticarea autorităţilor până când nu va circula pe austostrada Piteşti-Sibiu.
"Eu nu cer o autostradă pentru Renault-Dacia, ci pentru transportul comercial, deoarece el se face de luni până vineri pe Valea Oltului, iar viteza comercială este de 25-30 de kilometri pe oră, iar asta nu e performanţă. Domnule Drăghici, de mine nu scăpaţi până nu merg pe autostrada Piteşti-Sibiu. Vă blestem să mergeţi pe Piteşti-Sibiu şi să prindeţi un convoi de camioane pe Valea Oltului şi să pierdeţi o oră şi jumătate în plus pe drum", a spus Stroe.
Centrul logistic de la Mioveni al producătorului auto a livrat peste 10 milioane de metri cubi de piese în cei zece ani de activitate, acestea echivalând cu 5,2 milioane de vehicule, a anunţat, joi, directorul direcţiei logistice, Ştefan Gaibu.
Alliance International Logistic Network (AILN) este cea mai mare platformă logistică a grupului Renault la nivel mondial.
AILN a livrat anul trecut 1,7 milioane de metri cubi de piese, iar de la Mioveni pleacă în fiecare săptămână 600 de camioane şi 1.600 de containere. Piesele de la Mioveni ajung la 17 uzine-client din cadrul alianţei Renault-Nissan.
AILN lucrează cu 541 de furnizori, dintre care 90 sunt din România. La centrul logistic al Dacia lucrează 330 de persoane, iar investiţia totală în cei zece ani de activitate a fost de 24 de milioane de euro.
Nicolas Maure a declarat că AILN realizează aproximativ 25% din cifra de afaceri a grupului Dacia, respecitv un miliard de euro pe an.
"Exporturile AILN reprezintă 2% din exporturile României. Capacitatea centrului este de 2,2 milioane de metri cubi, dar dacă va fi nevoie, avem capacitatea de creştere. Centrul e construit pe o suprafaţă de 36.000 de metri pătraţi şi mai avem teren disponibil până la 150.000 de metri pătraţi", a explicat Maure.
Automobile Dacia, deţinută de grupul francez Renault, este cea mai mare companie din România, înregistrând anul trecut o cifră de afaceri de 4,24 miliarde euro, în creştere de la 4,16 miliarde euro în 2013.
Vânzările Dacia au crescut cu 19% anul trecut, la 511.000 de autovehicule, principala piaţă fiind în continuare Franţa, cu aproape 105.900 unităţi, în timp ce în România livrările au avansat tot cu 19%, la 29.625 de unităţi, echivalentul unei cote de piaţă de 31,2%.
Citește pe alephnews.ro: PSD, PNL și UDMR își împart ministerele. Cine conduce România?
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Blake Lively a depus o plângere legală împotriva lui Justin Baldoni. Actorul este acuzat de hărțuire sexuală și de orchestrarea unei campanii de defăimare împotriva ei
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe