Mazda BT-50, varianta restilizată, disponibilă în România la finele lunii (Galerie Foto)

Mazda a lansat în Europa o variantă restilizată (facelift) a pick-up-ului BT-50, model care va fi disponibil şi pe piaţa românească până la finele acestei luni, ţinta de vânzări pentru anul viitor pe plan local fiind de 250 de unităţi, potrivit reprezentanţei din România a constructorului japonez.

Urmărește
103 afișări
Imaginea articolului Mazda BT-50, varianta restilizată, disponibilă în România la finele lunii (Galerie Foto)

Mazda BT-50, varianta restilizată, disponibilă în România la finele lunii

Preţurile cu TVA pentru BT-50 facelift sunt cuprinse între 17.490 şi 28.790 Euro. Preţul de bază este valabil pentru versiunea cu tracţiune spate, în timp ce preţul de bază pentru modelul cu tracţiune 4x4 este de 24.390 Euro cu TVA.

BT-50 facelift este disponibil în trei versiuni de caroserie, Regular (două portiere şi două locuri), Rap Cab (patru locuri şi patru portiere – cele din spate cu deschidere spre înapoi) şi Double Cab (patru portiere şi cinci locuri). Mazda oferă trei nivele de echipare pentru acest model (CE, TE şi GT), precum şi o serie de accesorii suplimentare (hardtop pentru carosarea benei, bare de protecţie din oţel inoxidabil, cârlig de remorcare, precum şi echipamente pentru benă).

La exterior maşina are faruri şi lămpi spate redesenate, un design nou pentru spoilerul faţă şi bara de protecţie din spate, noi praguri laterale noi din oţel inoxidabil şi alt tip de jante din aliaj de 16 inci. Noua versiune a pick-up-ului japonez aduce un design nou şi la interior. Acesta prezintă materiale şi culori noi, precum şi iluminare orange pentru instrumentele de bord. Opţional, cumpărătorii pot alege tapiserie din piele.

BT-50 facelift este echipat cu un motor turbo diesel de 2,5 litri, care dezvoltă 143 de Cai Putere (CP) şi un cuplu de 330 Nm.

Dotările ce asigură siguranţa pasagerilor variază în funcţie de nivelul de echipare ales şi pot include airbag-uri frontale şi laterale, ABS şi EBD (distribuţia electronică a forţei de frânare) şi centuri pretensionate în trei puncte.

Segmentul modelelor pick-up în România a urmat trendul crescător al pieţei auto în general, estimează Mazda România.

În 2005 se înregistrau 919 unităţi comercializate, în timp ce prognoza pentru 2009 este de 3.345 de autovehicule.

Obiectivul Mazda este de a vinde 250 de unităţi BT-50 în 2009, valoare care ar reprezenta o cotă de piaţă de 8,33% din segmentul pick-up.

Din totalul de 250 de unităţi prognozate pentru anul viitor, un procent de 90% va fi reprezentat de versiunea de caroserie double cab (cu 4 uşi).

Vânzările Mazda în România au crescut de 2,7 ori anul trecut, comparativ cu nivelul din 2006, de la 381 la 1.028 unităţi.

În primele opt luni din acest an, vânzările producătorului auto japonez au crescut de patru ori faţă de perioada ianuarie-august din 2007, de la 427 la 1.742 autovehicule.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici