- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Mazda2 Sport, lansată în România
Reprezentanţa oficială a constructorului auto japonez Mazda în România a lansat pe plan local versiunea cu trei uşi a modelului Mazda2, disponibilă cu motor pe benzină de 1,3 litri, cu 86 CP, şi două versiuni de echipare, la preţuri cuprinse între 12.490 şi 13.190 euro, cu TVA inclusă.
Mazda2 Sport, lansată în România (iMAGINE: mazda.co.uk)
Mazda2 Sport (varianta de caroserie cu trei uşi - n.r.) va putea fi echipată din ianuarie 2009 şi cu un motor pe benzină de 1,5 litri, care dezvoltă 103 CP, la preţul de 14.490 euro cu TVA.
Obiectivul Mazda este de a comercializa 500 de unităţi Mazda2 în România în 2008, ajungând astfel la o cotă de piaţă de 0,71% din segmentul de clasa mică. Din totalul vehiculelor vândute, 95% vor fi echipate cu motoare pe benzină şi 5% cu motoare diesel. În ceea ce priveşte versiunea de caroserie, 90% dintre modelele comercializate vor fi cu cinci uşi, iar 10% cu trei uşi.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Potrivit constructorului, consumul de carburant mixt al Mazda2 Sport este de 5,4 litri la 100 kilometri parcurşi, iar nivelul emisiilor de dioxid de carbon este de 129g/km pentru motorul de 1,3 litri.
Mazda România a revizuit, la începutul lunii iunie, ţinta de vânzări pentru acest an în creştere cu 25%, la 2.500 de unităţi, după ce în intervalul ianuarie-mai livrările de maşini au crescut de cinci ori, comparativ cu perioada corespunzătoare a anului trecut, la 1.109 automobile.
În prezent, reţeaua de vânzări este compusă din zece puncte de vânzare la nivel naţional, fiecare asigurând şi facilităţi de service, mai puţin dealerul din Sibiu.
Operaţiunile Mazda pe piaţa românească sunt coordonate de Centrul Mazda pentru Europa de Sud-Est, cu sediul la Klagenfurt, în Austria, înfiinţat la sfârşitul anului 2006. Centrul gestionează activitatea pentru încă 12 pieţe, respectiv Austria, Ungaria, Slovenia, Croaţia, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Serbia, Bosnia, Macedonia, Moldova şi Albania.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO