- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
MDRT a început vineri campania radio-tv de promovare pe plan intern a turismului românesc
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a început vineri campania radio-tv de promovare pe plan intern a turismului românesc, în valoare de 7 milioane de lei, cu spoturi care vor fi difuzate pe Pro TV, Radio România Actualităţi şi Radio Europa FM, potrivit unui anunţ al instituţiei.
"Obiectivele campaniei vizează creşterea numărului de turişti care îşi petrec vacanţa în ţară şi creşterea gradului de ocupare a capacităţilor de cazare din România. Acţiunea face parte din proiectul de promovare a României sub însemnele brandului naţional de turism şi este finanţată din fonduri europene nerambursabile", se arată într-un comunicat al MDRT transmis vineri MEDIAFAX.
Serviciile necesare derulării campaniei au fost atribuite în urma unor proceduri de achiziţie pentru creaţia şi producţia spoturilor video, creaţia şi producţia spoturilor radio, respectiv pentru difuzarea campaniei.
Valoarea totală a celor trei contracte se ridică la 7,2 milioane lei, fără TVA.
Campania presupune difuzarea de spoturi publicitare, în perioada aprilie-iunie şi septembrie-decembrie, pe Pro TV, Radio România Actualităţi şi Radio Europa FM.
Licitaţia pentru difuzarea spoturilor a fost atribuită SC Media Investment Communication, la un buget total de 6,87 milioane lei, fără TVA.
Criteriul de atribuire a fost oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic, societatea desemnată câştigătoare prezentând cel mai mic cost pe punctul de audienţă, calculat conform algoritmului stabilit prin caietul de sarcini.
Posturile TV şi radio au fost selectate de agenţie pe baza cerinţelor formulate de MDRT în caietul de sarcini, care prevedea difuzarea campaniei pe primul post TV generalist, clasat în funcţie de audienţă, şi pe primele două posturi radio clasate în ordinea audienţei şi care să aibă acoperire naţională peste 60%.
Creaţia şi producţia spoturilor a fost realizată de Carter Films şi de Godmother pentru spoturile audio. Spoturile prezintă produsele turistice româneşti pe baza căruia a fost definit brandul naţional de turism.
ULTIMELE ȘTIRI
-
FastGlioma ajută neurochirurgii în detectarea tumorilor reziduale. Cum funcționează sistemul cu Inteligență Artificială
-
Mişcarea prin care românii ar putea avea un preţ mult mai mic la gaz din 2026. ”Ne-am putea decupla de la acest mecanism”
-
Ion Cristoiu: Despre cum prostea presa poporul român
-
O nouă pandemie nu mai aşteaptă după colţ ci e deja aici. Care este afecţiunea tăcută de care suferă tot mai mulţi români
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO