MDRT a început vineri campania radio-tv de promovare pe plan intern a turismului românesc

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a început vineri campania radio-tv de promovare pe plan intern a turismului românesc, în valoare de 7 milioane de lei, cu spoturi care vor fi difuzate pe Pro TV, Radio România Actualităţi şi Radio Europa FM, potrivit unui anunţ al instituţiei.

Urmărește
14 afișări

"Obiectivele campaniei vizează creşterea numărului de turişti care îşi petrec vacanţa în ţară şi creşterea gradului de ocupare a capacităţilor de cazare din România. Acţiunea face parte din proiectul de promovare a României sub însemnele brandului naţional de turism şi este finanţată din fonduri europene nerambursabile", se arată într-un comunicat al MDRT transmis vineri MEDIAFAX.

Serviciile necesare derulării campaniei au fost atribuite în urma unor proceduri de achiziţie pentru creaţia şi producţia spoturilor video, creaţia şi producţia spoturilor radio, respectiv pentru difuzarea campaniei.

Valoarea totală a celor trei contracte se ridică la 7,2 milioane lei, fără TVA.

Campania presupune difuzarea de spoturi publicitare, în perioada aprilie-iunie şi septembrie-decembrie, pe Pro TV, Radio România Actualităţi şi Radio Europa FM.

Licitaţia pentru difuzarea spoturilor a fost atribuită SC Media Investment Communication, la un buget total de 6,87 milioane lei, fără TVA.

Criteriul de atribuire a fost oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic, societatea desemnată câştigătoare prezentând cel mai mic cost pe punctul de audienţă, calculat conform algoritmului stabilit prin caietul de sarcini.

Posturile TV şi radio au fost selectate de agenţie pe baza cerinţelor formulate de MDRT în caietul de sarcini, care prevedea difuzarea campaniei pe primul post TV generalist, clasat în funcţie de audienţă, şi pe primele două posturi radio clasate în ordinea audienţei şi care să aibă acoperire naţională peste 60%.

Creaţia şi producţia spoturilor a fost realizată de Carter Films şi de Godmother pentru spoturile audio. Spoturile prezintă produsele turistice româneşti pe baza căruia a fost definit brandul naţional de turism.


Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici