Astfel, primul lot, prin care vor fi realizate obiecte promoţionale, are o valoare estimată de 5.499.700 lei fără TVA, iar cel de-al doilea, care prevede realizarea de materiale promoţionale, este estimat la 14.405 lei fără TVA, a anunţat, vineri, ministerul.
Criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut.
„Finanţarea este asigurată din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional – Axa 5 – operaţiunea «Crearea unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional»”, se arată în comunicatul MDRT.
Ofertantul trebuie să depună împreună cu oferta tehnică şi mostre pentru obiectele promoţionale solicitate în caietul de sarcini. Toate obiectele si materialele promoţionale vor fi inscripţionate cu elementele de identitate vizuală a brandului de turism, în conformitate cu recomandările din Manualul de Brand, precum si cu cele prevăzute în manualul de identitate vizuală ale Programului Operaţional Regional.
Detaliile cu privire la achiziţie sunt disponibile în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice.