MDRT caută furnizori de servicii pentru realizarea unui plan de marketing turistic al Capitalei

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) vrea să achiziţioneze servicii de consultanţă pentru realizarea unui plan de marketing în domeniul turismului pentru municipiul Bucureşti, aferent perioadei 2011-2015, în baza unui contract estimat la 90.000 euro fără TVA.

Urmărește
13 afișări

Finanţarea este asigurată din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional, axa 5, operaţiunea "Crearea unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional"

"Procedura de achiziţie este Cererea de ofertă, în conformitate cu legislaţia care reglementează domeniul achiziţiilor publice (...). Criteriul de atribuire ales este oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic. Ofertanţii trebuie să aibă experienţă în realizarea a minimum trei planuri de marketing regional, pentru oraşe/municipii/regiuni ce ţinteşte cel puţin trei dintre următoarele pieţe-sursă: Germania, UK, Franţa, Austria şi Italia", se arată într-un comunicat al MDRT.

Firma cîştigătoare trebuie să prezinte două produse: un plan strategic care să definească strategiile generale de marketing pentru perioada 2011 - 2015 (strategia de poziţionare, portofoliul de produse, publicul-ţintă, pieţele geografice, distribuţia, comunicarea) şi planuri operaţionale pentru produsele turistice cele mai importante oferite de Bucureşti ca destinaţie turistică, precum şi un plan operaţional integrat. Planurile vor specifica implementarea programelor, vor include manuale detaliate de execuţie şi vor descrie structura, precum şi sistemul participativ de operare.

Pregătirea principiilor strategice şi a planurilor operaţionale de marketing vor dura cel mult 9 săptămâni şi trebuie să conţină trei rapoarte, despre definirea principiilor strategice, pregătirea planurilor operaţionale şi un raport final.

"Planul de marketing rezultat va fi primul produs de acest tip realizat în mod profesionist pentru municipiul Bucureşti. El va lua în considerare liniile strategice menţionate în master planul de turism şi va stabili obiectivele, strategiile şi tacticile de marketing de urmat în diferite pieţe-sursă, cu precădere pe produsul de tip «city break», în vederea creşterii în mod substanţial a numărului de sosiri de turişti în Capitală", se mai arată în comunicat.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici