- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
MDRT va cumpăra şase spoturi TV de promovare a turismului
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a lansat procedura de achiziţie a serviciilor de creaţie şi producţie a şase spoturi TV de promovare a turismului românesc, valoarea totală a contractelor fiind estimată la 80.000 de euro, fără TVA, a anunţat vineri instituţia.
MDRT va cumpăra şase spoturi TV de promovare a turismului (Imagine: Sorin Toma/Mediafax Foto)
"În cadrul proiectului de promovare a României prin noua identitate definită prin brandul naţional de turism, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a lansat procedura de achiziţie a serviciilor de creaţie şi producţie a şase spoturi TV de promovare a turismului românesc. Finanţarea este asigurată din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional, axa 5, operaţiunea «Crearea unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional", se arată într-un comunicat al MDRT.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
-
Avioanele de luptă ale britanicilor au monitorizat aeronave militare ruseşti lângă Marea Britanie
-
Muncă gratis. Elon Musk le cere „revoluţionarilor cu IQ ridicat” să se alăture noului proiect al lui Trump fără a fi plătiţi
-
Un comandant ucrainean, acuzat că a dezvăluit secrete militare ruşilor
Fiecare spot va avea între 20 şi 30 de secunde şi va reflecta unul dintre cele şase produse care au stat la baza construirii brandului turistic: circuite culturale, turism în natură, turism rural, city breaks, turism activ şi de aventură, turism balnear şi de întreţinere. De asemenea, spoturile vor evidenţia elementele de diferenţiere a României ca destinaţie turistică, stabilite în urma cercetărilor: natura intactă, autenticitatea şi moştenirea culturală unică, potrivit sursei citate.
În evaluarea ofertelor vor fi avut în vedere atât criteriul tehnic, cât şi cel economic, după metoda cost/calitate. Ponderea punctajului tehnic este 40%, iar punctajul financiar va conta în proporţie de 60%.
Valoarea estimată a achiziţiei este de 80.000 Euro (fără TVA), iar procedura de atribuire este cererea de oferte.
Firmele interesate pot depune documentaţia de participare până la 31 ianuarie, când va avea loc şi deschiderea ofertelor.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO