Mediatorul, o nouă specie apărută pe traseul client-bancă. Află cu ce te poate ajuta!

După modelul din Occident, românii încep şi ei să apeleze la mediatori atunci când au o neînţelegere cu o instituţie şi care riscă să degenereze în proces, indiferent că este vorba de bănci, firme de asigurări sau conflicte de muncă, potrivit cotidianului "Gândul".

Urmărește
32 afișări
Imaginea articolului Mediatorul, o nouă specie apărută pe traseul client-bancă. Află cu ce te poate ajuta!

Mediatorul, o nouă specie apărută pe traseul client-bancă. Află cu ce te poate ajuta! (Imagine: Gândul)

La prima vedere, ideea de a plăti pe cineva ca să-ţi rezolve problema pare un lux, însă sunt şi situaţii fără ieşire, când o persoană solicită restructurarea unui credit, iar banca nu acceptă sub niciun motiv.

Citeşte mai multe despre medierea relaţiei dintre client şi bancă pe www.gandul.info.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici