Mega Image a ajuns la 300 de magazine, după ce a închis două unităţi şi a deschis alte cinci

Retailerul Mega Image, parte a grupului belgian Delhaize, a ajuns la o reţea de 300 de magazine, după ce de la începutul lunii martie a deschis cinci magazine Shop&Go, dar a închis două unităţi în februarie.

Urmărește
230 afișări
Imaginea articolului Mega Image a ajuns la 300 de magazine, după ce a închis două unităţi şi a deschis alte cinci

Mega Image a ajuns la 300 de magazine, după ce a închis două unităţi şi a deschis alte cinci (Imagine: Gabriel Petrescu/Mediafax Foto)

Astfel, în 7 martie, Mega Image a deschis magazine Shop&Go pe Strada Ion Câmpineanu, Strada Porumbacu, Aleea Buhuşi şi Strada Foişorului. Vineri, 14 martie, retailerul va deschide o nouă unitate pe Bulevardul Camil Ressu, a 300-a reţelei. Suprafeţele magazinelor variază între 80 şi 96 metri pătraţi şi au o gamă de peste 2.000 de produse alimentare.

În luna februarie, Mega Image a închis două magazine de proximitate Shop&Go din zona Fundeni şi zona Moşilor, neprofitabile pentru că se aflau foarte aproape de supermarketuri Mega Image, potrivit reprezentanţilor companiei.

Până la finalul lunii martie, Mega Image urmează să mai deschidă alte două magazine noi.

"Vom continua să fim aproape de comunităţile din cartierele din Bucureşti, astfel încât să răspundem nevoilor clienţilor noştri", a declarat, într-un comunicat, Xavier Piesvaux, director general al Mega Image.

Fondat în 1995, Mega Image este cel mai mare lanţ de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 300 magazine în Bucureşti, Constanţa, Ploieşti, Piteşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe, sub mărcile Mega Image (168), Shop&Go (131), AB COOL FOOD (1).

Potrivit unor prezentări ale Delhaize, veniturile grupului în România au crescut cu peste 35% în trimestrul al doilea al anului trecut şi cu aproximativ 30% în trimestrul al treilea. În 2012, compania a obţinut un profit net de 3,5 ori mai mare decât în 2011, de 46,7 milioane lei (10,5 milioane euro), la o cifră de afaceri cu 44% mai ridicată, de 1,75 miliarde lei (394 milioane euro).

Totodată, un raport al Consiliului Concureţei situează Mega Image pe locul şapte în topul reţelelor moderne de retail, în funcţie de vânzările din 2012, după Kaufland, Carrefour, Lidl, Real, Auchan şi Penny&XXL şi înaintea cora, Profi şi Billa.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici