Mega Image a vândut anul trecut produse sub marcă proprie de 122 milioane euro

Vânzările de produse sub marcă privată ale Mega Image au reprezentat 23% din veniturile totale ale retailerului în 2013, respectiv 538 milioane lei (121,8 milioane euro), reiese din raportul de sustenabilitate al proprietarului reţelei, grupul belgian Delhaize.

Urmărește
234 afișări
Imaginea articolului Mega Image a vândut anul trecut produse sub marcă proprie de 122 milioane euro

Mega Image a vândut anul trecut produse sub marcă proprie de 122 milioane euro (Imagine: Gabriel Petrescu/Mediafax Foto)

Conform unor declaraţii anterioare ale CEO-ul Delhaize, Frans Muller, accelerarea dezvoltării mărcilor proprii şi îmbunătăţirea serviciilor se numără printre obiectivele grupului belgian în România.

Mărcile private comercializate de Mega Image sunt 365, Gusturi Româneşti şi Delhaize.

În 2013, Mega Image a raportat un profit net de 55,1 milioane lei (12,5 milioane euro), în creştere cu 18%, la afaceri de 2,34 miliarde lei (530 milioane euro), cu 33% mai mari, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor Publice.

Mega Image este unul dintre cei mai activi retaileri de pe piaţa locală, cu peste 30 de noi magazine deschise de la începutul anului, reţeaua numărând în prezent 331 de unităţi, dintre care 174 supermarketuri Mega Image, 157 magazine de proximitate Shop&Go şi un magazin de produse congelate AB COOL FOOD.

De altfel, Mega Image a fost cea mai dinamică reţea din România, dar şi la nivelul din grupului Delhaize, în ceea ce priveşte deschiderile de magazine atât în 2013, cât şi în 2012, când s-a extins cu 104 şi respectiv cu 88 de unităţi.

În martie anul acesta, Frans Muller anunţa continuarea extinderii pe piaţa locală, în special în Bucureşti, şi dezvoltarea unui depozit nou, care să susţină planurile de expansiune. Potrivit Delhaize, Mega Image deţinea în 2013 o cotă de 21,7% din piaţa de profil din Capitală.

La începutul lunii august, Delhaize a anunţat şi preluarea a 20 din cele 22 de magazine operate de reţeaua Angst, după ce compania locală s-a retras dintr-o colaborare cu Carrefour, tranzacţie ce urmează să fie aprobată de Consiliul Concurenţei.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici