- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (26.05.2014, 15:37)
- Ana Maria Petcana
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Mega Image şi-a majorat capitalul social cu 25,2 milioane de euro pentru a susţine planul de extindere
Mega Image, care deţine o reţea de aproape 310 supermarketuri şi magazine de proximitate, şi-a majorat capitalul social cu 25,2 milioane euro în aprilie, pentru a susţine planurile de extindere şi construirea noului depozit din Bucureşti.
Urmărește
355 afișări
Mega Image şi-a majorat capitalul social cu 25,2 milioane de euro pentru a susţine planul de extindere (Imagine: Octav Ganea / Mediafax Foto)
"Majorarea capitalului social al Mega Image România vine ca urmare a planurilor de dezvoltare pe care le avem în următoarea perioadă, care cuprind atât magazinele noastre, depozitul logistic, cât şi poziţionarea faţă de consumatori", a declarat pentru MEDIAFAX Mihai Spulber, director financiar Mega Image România.
În martie, Frans Muller, directorul general al grupului belgian Delhaize, proprietarul Mega Image, declara că retailerul va continua extinderea în Bucureşti, unde va construi şi un nou centru de distribuţie care să sprijine aceste planuri, iar expansiunea înafara Capitalei, unde puterea de cumpărare este scăzută, rămâne sub semnul întrebării.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Iranul se pregătește de atac. Ar putea avea loc chiar în această noapte, înainte de alegerile din SUA: „Nu vom lăsa alegerile americane să ne influențeze”
-
Coreea de Nord a lansat mai multe rachete cu rază scurtă de acţiune
-
Ziua alegerilor din SUA: Măsuri de securitate, luate în mai multe state americane
-
Viktor Orbán ia în batjocură ideea că România este mai bună decât Ungaria: „Cine crede asta, să se mute acolo”
"Planul nostru de acţiune în România este centrat în jurul creşterii. Vrem să continuăm extinderea în Bucureşti, iar construirea celui de-al doilea centru logistic va sprijini expansiunea şi va reduce costurile cu bunurile. Printre provocările cu care ne confruntăm se numără extinderea rapidă a concurenţei şi capacitatea de a ne extinde în afara Bucureştiului, unde puterea de cumpărare este mult mai redusă, care rămâne sub semnul întrebării. Organizaţia din România are nevoie de mai multă profesionalizare", arăta Muller.
De asemenea, Mega Image se va concentra pe accelerarea dezvoltării mărcilor proprii şi îmbunătăţirea serviciilor.
El a arătat că economia românească a avut o evoluţie bună anul trecut, iar Mega Image a reuşit să-şi crească profitabilitatea. În 2012, compania a obţinut un profit net de 3,5 ori mai mare decât în 2011, de 46,7 milioane lei (10,5 milioane euro), la o cifră de afaceri cu 44% mai ridicată, de 1,75 miliarde lei (394 milioane euro), conform datelor de la Ministerul Finanţelor.
În ceea ce priveşte noul depozit, acesta va fi al doilea al retailerului, după cel din Popeşti Leordeni, judeţul Ilfov.
Totodată, directorul general al Mega Image, Xavier Piesvaux, arăta că potrivit planului, noul centru de distribuţie ar trebui să devină operabil în anul 2016.
Mega Image a fost cea mai dinamică reţea din România, dar şi la nivelul din grupului Delhaize, în ceea ce priveşte deschiderile de magazine atât în 2013, cât şi în 2012, când s-a extins cu 104 şi respectiv cu 88 de unităţi. În prezent, reţeaua numără 309 unităţi sub mărcile Mega Image (169), Shop&Go (139), AB COOL FOOD (1). Extinderea a fost preponderent în Bucureşti, unde de altfel sunt situate 80% din magazinele reţelei. Potrivit Delhaize, Mega Image deţine o cotă de piaţă de 21,7% din piaţa de profil din Capitală.
Grupul belgian a început o extindere mai agresivă în România în 2012, după ce în 2011 a deschis 33 de magazine, iar în 2010 doar 21 de unităţi. Ca urmare, Mega Image a devenit cea mai extinsă reţea de magazine din România.
Reţeaua este prezentă cu supermarketurile Mega Image şi în oraşe precum Constanţa, Ploieşti, Piteşti, Braşov şi Târgovişte, iar cu cele Shop&Go în Bucureşti, Piteşti, Azuga, Braşov şi în judeţul Ilfov (Voluntari, Pantelimon, Snagov, etc)
Un raport al Consiliului Concureţei situează Mega Image pe locul şapte în topul reţelelor moderne de retail, în funcţie de vânzările din 2012, după Kaufland, Carrefour, Lidl, Real, Auchan şi Penny&XXL şi înaintea cora, Profi şi Billa.
Citește pe alephnews.ro: WSJ: Rusia plănuia să incendieze avioanele cu destinația SUA și Canada, prin dispozitive inflamabile pe bază de magneziu
Citește pe www.zf.ro: A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Citește pe www.zf.ro: Firma din România care face bani din ce aruncă românii la coş a deschis cea mai modernă fabrică din UE
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cum e ca socru Ion Țiriac! Sorana Cîrstea, iubita fiului său, a dezvăluit latura mai puțin ştiută a magnatului
PROSPORT.RO
Gigi Becali și-a băgat ginerele în anchetă după dezvăluirile din CANCAN! Milionarul i-a întocmit rechizitoriul monden lui Mincu și…
CANCAN.RO
La ce oră să NU folosești niciodată mașina de spălat. Plătești mai mult pentru curent dacă e utilizată atunci
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe