Mercedes a devenit liderul pieţei auto de lux din SUA în ianuarie, devansând BMW şi Lexus

Vânzările Mercedes-Benz în SUA au crescut cu 11% în luna ianuarie, Daimler reuşind un început mai bun de an decât rivalul BMW, cele două grupuri germane continuând să-şi dispute piaţa americană a automobilelor de lux la doi ani după ce au detronat Lexus, liderul tradiţional.

Urmărește
298 afișări
Imaginea articolului Mercedes a devenit liderul pieţei auto de lux din SUA în ianuarie, devansând BMW şi Lexus

Mercedes a devenit liderul pieţei auto de lux din SUA în ianuarie, devansând BMW şi Lexus (Imagine: Mediafax Foto)

Mercedes a anunţat că a vândut în ianuarie peste 22.500 de automobile în SUA, în urcare cu 11%, în timp ce vânzările BMW au avansat cu numai 0,7%, la 16.513 unităţi, transmite Bloomberg.

Lexus, divizie a Toyota, a înregistrat un avans de 32%, la 16.211 livrări.

Deşi Mercedes-Benz conducea după primele 11 luni, BMW a reuşit anul trecut să se menţină ca lider pe piaţa automobilelor de lux din SUA cu o creştere puternică în luna decembrie. Lexus a fost cea mai populară marcă auto de lux din SUA timp de 11 ani, însă cutremurul devastator din martie 2011 din Japonia a afectat producţia grupului Toyota, permiţând concurenţilor germani să preia conducerea.

Cea mai bine vândută marcă americană de lux este Cadillac, care s-a plasat pe locul al patrulea în ianuarie, cu 13.116 automobile vândute, în urcare cu 47%.

Audi a înregistrat o creştere de 7,5%, la 10.056 unităţi.

Per total piaţă, Toyota şi Ford au fost lideri de piaţă în ianuarie, cu creşteri de 27%, respectiv 22%.

Locurile trei şi patru au revenit General Motors şi Chrysler.

Vânzările totale de autovehicule uşoare din SUA au crescut cu 14% în ianuarie.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici