Messenger-ul, motiv de pierderi pentru companii

Dacă fiecare angajat dintr-o companie ar economisi în fiecare săptamână cel puţin o oră în care navighează pe internet în folos personal, discutând pe messenger sau schimbând fotografii cu prietenii, productivitatea ar creşte suficient încât compania sa nu mai fie nevoită să angajeze nişte oameni în plus.

Urmărește
305 afișări
Imaginea articolului Messenger-ul, motiv de pierderi pentru companii

Messenger-ul, motiv de pierderi pentru companii

Aşa susţine Ovidiu Constantin, directorul general al RnD Software, o companie din Bucureşti care a gândit o aplicaţie pentru monitorizarea şi controlul activităţii angajaţilor pe internet.

Află cum pierd companiile pentru că angajaţii stau pe mess pe www.businessmagazin.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici