METRO îşi avertizează clienţii că numele său este folosit abuziv în campanii false prin SMS. Recomandările companiei pentru aceştia

Reţeaua de magazine METRO Cash & Carry România atenţionează clienţii că numele companiei este folosit în mod abuziv, de către persoane necunoscute, în cadrul unor campanii false promovate prin SMS.

Urmărește
445 afișări
Imaginea articolului METRO îşi avertizează clienţii că numele său este folosit abuziv în campanii false prin SMS. Recomandările companiei pentru aceştia

METRO îşi avertizează clienţii că numele său este folosit abuziv în campanii false prin SMS. Recomandările companiei pentru aceştia (Imagine: Arhiva Mediafax Foto)

"METRO Cash&Carry România nu are nicio legătură cu promovarea campaniei cu premii, transmisă prin SMS, iar numele METRO este folosit fără acordul nostru. În ceea ce îi priveşte pe clienţii noştri, le recomandăm să nu dea curs acestor mesaje, să nu furnizeze informaţii personale şi să contacteze imediat autorităţile competente pentru reclamarea fraudei şi protejarea informaţiilor personale", au declarat, într-un comunicat, reprezentanţii companiei METRO Cash&Carry România.

Mai mulţi utilizatori de telefonie mobilă au primit mesaje prin SMS prin care erau anunţaţi că au câştigat un premiu în valoare de 10.500 euro şi un TV cu plasmă, solicitându-li-se ulterior apelarea unui anumit număr de telefon, pentru a primi mai multe detalii în acest sens.

Pentru folosirea în mod abuziv a numelui companiei, METRO Cash&Carry România va colabora cu autorităţile competente în vederea soluţionării acestei situaţii.

Metro Cash & Carry România, parte a Metro Cash & Carry Internaţional, a fost lansată oficial în România în octombrie 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Reţeaua numără în prezent 32 de magazine în 24 de oraşe. Metro mai deţine o reţea de 500 de magazine deschise în franciză sub brandul "La Doi Paşi".

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici