- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (28.06.2018, 16:30)
- Bianca Ciocotisan
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Metrorex: A fost aprobat Studiul de Prefezabilitate pentru un tronson din Magistrala 4
Studiul de Prefezabilitate aferent Magistralei 4 de metrou Lac Străuleşti - Gara Progresul, tronsonul Gara de Nord - Gara Progresul a fost aprobat în Consiliul Tehnico-Economic al Metrorex SA, costul investiţiei fiind estimat la 1,1 miliarde de euro, arată un comunicat transmis joi de companie.
Urmărește
332 afișări
Metrorex: A fost aprobat Studiul de Prefezabilitate pentru un tronson din Magistrala 4
„Studiul a relevat faptul că dintr-o gamă de opţiuni în ceea ce priveşte mijloacele de transport în comun - precum metroul, autobuzul, tramvaiul, autobuzul rapid - metroul reprezintă cea mai benefică şi fezabilă intervenţie de transport public de-a lungul coridorului care leagă Gara de Nord şi Gara Progresul”, se precizează în comunicat.
Metrorex anunţă că principalele concluzii ale Studiului de Prefezabilitate sunt:
- crearea unui sistem eficient de transport la nivelul oraşului;
- reducerea impactului activităţilor de transport asupra mediului;
- îmbunătăţirea siguranţei sistemului de transport din Bucureşti;
- reducerea traficului de călători de pe Magistrala 2 de metrou prin creşterea capacităţii de transport public de-a lungul coridorului nord-sud;
- îmbunătăţirea accesibilităţii transportului public în zonele cu densitate mare a populaţiei din partea de sud a Bucureştiului.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Marcel Ciolacu rămâne Premierul României
-
Moşteanu: USR nu va vota guvernul Ciolacu 2
-
Promisiuni: Guvernul Ciolacu 2 vrea să majoreze contribuţia la Pilonul II de pensii private de la 4,75% la 6% în patru ani şi să majoreze suma deductibilă pentru Pilonul III
-
Ciolacu, după ce a fost desemnat premier: Românii au nevoie de stabilitate
„Noul tronson de metrou va avea o lungime de cca. 11 km şi aproximativ 14 staţii + 1 depou. Costul investiţiei este estimat la 1,1 miliarde de euro (1.120 de milioane de euro). În continuarea Studiului de Prefezabilitate se efectuează Studiul de Fezabilitate, ce are ca termen de finalizare al doilea semestru din 2019, iar cele două studii sunt finanţate prin Programul de Cooperare Elveţiano-Român”, arată documentul.
Potrivit Metrorex, elaborarea Studiului de Pre-Fezabilitate şi Fezabilitate urmăreste oportunitatea realizarii Liniei de metrou - Lac Străulesti - Gara de Nord - Gara Progresu. Construcţia liniei de metrou va îmbunătăţi transportul public urban din Bucureşti prin descongestionarea traficului de suprafaţă din zona centrală şi de sud a oraşului şi va realiza legătura direct între zona de nord-vest şi zona de sud a Capitalei.
Citește pe alephnews.ro: Ciprian Șerban, de la PSD, este șeful Camerei Deputaților. Ilie Bolojan, de la PNL, a fost votat Președinte al Senatului
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 13:11
-
astăzi, 12:34