- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Metrorex a primit cinci oferte pentru extinderea reţelei de metrou pe Magistrala 4. Cât va dura construcţia noului tronson Parc Bazilescu - Străuleşti
Metrorex a primit cinci oferte din partea constructorilor interesaţi de contractul estimat la 953,5 milioane lei (circa 220 milioane euro) pentru extinderea reţelei de metrou pe tronsonul Parc Bazilescu - Străuleşti, din partea a două companii şi trei consorţii, din România şi străinătate.
Metrorex a primit cinci oferte pentru extinderea reţelei de metrou pe Magistrala 4. Cât va dura construcţia noului tronson Parc Bazilescu - Străuleşti (Imagine: Andrei Pungovschi/Mediafax foto)
Asocierile sunt Somet - Astaldi (Italia) - TIAB - UTI (164,41 milioane euro şi o durată de execuţie de 30 luni), Aktor (Grecia) - Euroconstruct - Arcada (194,18 milioane euro, execuţie de 36 de luni), respectiv Max Boegl România - Max Bogl (Germania) - Delta ACM (204,53 milioane euro, execuţie 20 de luni).
Celelalte două oferte au venit din partea companiilor Hochtief (Germania) (218,3 milioane euro, cu 42 de luni perioadă de exeucţie) şi FCC Construction (Spania) (210,52 milioane euro şi 30 de luni periodă de execuţie).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Moș Crăciun, eroul sărbătorii, are o fișă medicală impresionantă: obezitate, diabet și jet lag extrem
-
22 decembrie 1989 - ziua fugii cu elicopterul a soţilor Ceauşescu
-
Trupele germane trebuie să fie „apte” pentru război dacă Putin atacă, afirmă Boris Pistorius. Ministrul spune că Berlinul trebuie să aloce mai mulţi bani pentru apărare
-
Dinamo-Rapid, un derby clasic al fotbalului românesc, duminică, în etapa a 21-a Superligii / Anii 60 au oferit confruntări memorabile între cele două echipe
Directorul general al Metrorex, Gheorghe Udrişte, a spus că rezultatul licitaţiei va fi stabilit în termen de o lună, urmând ca lucrările să înceapă cel mai probabil în vară.
"Staţiile şi depoul vor fi realizate în galerie deschisă, iar în tunele se va lucra cu un scut, numit TBM, care practic este o maşină de forat. Este prima dată când folosim acest tip de contract, adică la cheie, care ne va conduce la scurtarea timpului de execuţie", a spus Udrişte.
El a adăugat că pentru început tronsonul va fi deservit de aceleaşi garnituri de tren, ca pe restul magistralei 4, până la finalizarea lucrărilor la linia de metrou către aeroportul Otopeni, când va fi reconsiderat ansamblul de circulaţie al trenurilor.
Termenul de prezentare a ofertelor a expirat vineri.
Lucrările vizează extinderea reţelei de metrou, cu două staţii, pe Linia 4, tronsonul Parc Bazilescu - Laminorului - Lac Străuleşti.
Contractul este estimat la 953,5 milioane lei, finanţarea urmând să fie asigurată de la bugetul de stat. Lucrările ar urma să fie finalizate în trei ani şi jumătate.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO