Michelin: Ponderea anvelopelor premium în piaţa de profil a crescut în 2005-2010 de la 13% la 27%

Anvelopele premium reprezentau anul trecut 27% din totalul vânzărilor în piaţa de profil, care cumulează trei milioane de unităţi, faţă 13% în 2005, potrivit Michelin România.

Urmărește
17 afișări

"În România, ponderea anvelopelor premium pentru autoturisme, camionete şi 4x4 a crescut de la 13% în 2005 la 27% în 2010. De asemenea, ponderea anvelopelor de iarnă a evoluat în aceeaşi perioadă de la 23% la 45%. Acest lucru poate fi explicat de faptul că România este o piaţă emergentă, unde mărcile de anvelope premium se dezvoltă mai mult în detrimentul celor de buget, în strânsă legătură cu înnoirea parcului auto şi educaţia consumatorilor în ceea ce priveşte echiparea cu anvelope de iarnă", a declarat într-un comunicat Alina Ghica, directorul de marketing al Michelin România şi Balcani.

Ea a declarat pentru MEDIAFAX, la sfârşitul aprilie, că piaţa totală de anvelope a crescut anul trecut cu 25% faţă de 2009, la trei milioane de unităţi, pe fondul cererii clienţilor care au cumpărat maşini noi în perioada 2007 - 2008, când piaţa auto a înregistrat cote istorice.

Reprezentantul Michelin România apreciază că piaţa locală a anvelopelor este cea mai dinamică din regiune şi peste media europeană.

Acţionarul majoritar al Michelin România este Compagnie Financiere Michelin, înregistrată în Elveţia, parte a producătorului francez de anvelope auto Michelin.

Michelin şi-a început activitatea în România în anul 2001, iar în prezent deţine trei fabrici, respectiv RomSteel Cord (care produce cord metalic, utilizat la fabricarea anvelopelor), Silvania Zalău şi Victoria Floreşti, judeţul Prahova, ambele cu activităţi de producere a anvelopelor.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici