Microsoft deschide în Europa un centru de cercetări
Amplasarea centrului nu a fost încă stabilită, iar grupul are în vedere mai multe oraşe pentru unitatea care va fi deschisă în anul fiscal 2009, care începe în iulie 2008.
Grupul intenţionează să îşi dezvolte operaţiunile în domeniul căutării online, pentru a-şi consolida poziţia pe piaţa dominată de Google şi Yahoo!.
În cadrul eforturilor de creştere a cotei pe piaţa de profil, Microsoft a lansat o ofertă de preluare a Yahoo!, pentru 47,5 miliarde de dolari, încheiată cu un eşec.
În luna iunie, strategia Microsoft de a câştiga o poziţie puternică pe piaţa publicităţii pe Iinternet a primit o lovitură puternică, după ce negocierile cu Yahoo! au eşuat oficial, iar compania de servicii online a încheiat un parteneriat cu Google.
În urma acordului, Google va putea posta anunţuri publicitare pe site-urile de căutare ale Yahoo!.
În luna mai, Microsoft a lansat un serviciu de căutare prin care utilizatorii pot beneficia de reduceri de preţuri la achiziţia de produse găsite prin folosirea motorului Windows Live.