Microsoft va prelua compania de sondaje pe internet Greenfield Online
Microsoft, cel mai mare producător de software din lume, a încheiat un acord pentru preluarea companiei de sondaje pe internet Greenfield Online, prezentă şi în România, pentru aproximativ 486 milioane de dolari.
Microsoft va prelua compania de sondaje pe internet Greenfield Online
Tranzacţia îi va furniza Microsoft acces la firma Ciao, deţinut de Greenfield, operatorul unui popular site european de comparaţii de preţuri şi de analiză a consumatorilor. Ciao.com a fost înfiinţată în 1999 la Munich şi face parte din Greenfield din anul 2005. Compania are birouri în Londra, Paris, Timişoara şi Wroclaw (Polonia).
Ciao are peste 26,5 milioane de vizitatori unici în fiecare lună, operând în şapte state şi limbi.
Utilizatorii de internet găsesc pe site-ul Ciao peste patru milioane de produse şi cinci milioane de evaluări independente de produse şi raporturi privind experienţele consumatorilor. Acestea sunt împărţite în 20 de categorii, printre care maşini, calculatoare, camere digitale, finanţe, călătorii, electronice sau alimente.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Războiul din Ucraina, ziua 1073. Serviciile digitale ale Gazprom, perturbate de serviciile de informaţii militare ucrainene / Transporturile de petrol suspendate în portul rusesc Ust-Luga după un atac cu drone
-
Israelul eliberează prizonieri palestinieni după o amânare a procesului
-
HOROSCOP vineri, 31 ianuarie. O vineri a aşteptărilor înşelate pentru aceste zodii. Vezi ce le dezamăgeşte
Microsoft a oferit 17,5 dolari pe o acţiune Greenfield, cu 10% mai mult decât preţul de închidere a titlurilor companiei de pe data de 25 august.
Grupul de investiţii Quadrangle, concentrat pe domeniul media, a propus în luna iunie să cumpere Greenfield pentru 15,5 dolari pe acţiune. Greenfield a acordat grupului termen până la 29 august pentru a majora oferta la 17,5 dolari, în caz contrar având dreptul să renunţe la tranzacţie.
Producătorul de software a anunţat că va vinde operaţiunile principale ale Greenfield, respectiv soluţiile de sondare pe internet, care generează circa 75% din totalul veniturilor companiei.
Divizia vinde răspunsurile obţinute prin sondaje, care reflectă opiniile şi tendinţele consumatorilor, către companiile de cercetare de marketing
Ambele companii anticipează că tranzacţia se va finaliza în trimestrul al patrulea din 2008.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO