“Din două în două săptămâni voi avea întâlniri cu ministerele responsabile pentru absorbţia fondurilor UE. Vom ţine un calendar foarte strict. Sunt foarte multe de făcut în această perioadă pentru acreditările Autorităţilor de Management. Ca să te duci să dai factura cuiva şi să decontezi pe bani europeni, trebuie să ai cui. Sunt lucruri pe care în mod obligatoriu trebuie să le facem. Pe fonduri europene ne-am propus 5,2 miliarde de euro în acest an”, a spus Grindeanu.
Acesta a susţinut că, dincolo de acreditările instituţiilor mai este o parte care ţine de birocraţia românească şi de foarte mule filter, însă asta nu înseamnă că lucrurile nu vor fi controlate.
“Masterplanul de transport nu va mai trece prin Parlament. Din discuţiile avute la Bruxelles ni s-a spus că este suficient aşa şi să nu mai pierdem timpul. În ceea ce priveşte achiziţiile strategice cum sunt autrostrăzile s-a pierdut mult timp pe faza premergătoare începutului construcţiei. Ministerul Economiei va veni cu o propunere de lege pentru a simplifica investiţiile strategice ale statului. În special vorbim despre masterplanul de transporturi. Contestaţie la contetaţie care n-a condus în sistuaţia de a avea multe lucrări care au fost fazate pe actualul cadru financiar. I-am spus minsitrului Transporturilor să-şi mute biroul în afara clădirii”, a precizat primul ministru.