Ministerul Turismului a primit 5 oferte pentru realizarea campaniei „Turist în România”
Ofertele au fost depuse de firmele Ars Advertising, Media Today, Media Investment şi asocierile Media One – Diadikasia Business Consultans, respectiv Best Advertising – Optimedia, se arată într-un comunicat al Ministerului Turismului, remis, luni, agenţiei MEDIAFAX.
Firma Ars Advertising a primit în acest an un contract de 500.000 de euro, atribuit prin negociere directă de către Ministerul Mediului, pentru promovarea unui program de mediu, prin spoturi difuzate la posturi de televiziune. Presa a relatat despre unele nereguli în legătură cu contractul respectiv, iar ministrul Mediului, Nicolae Nemirschi, este anchetat în acest caz de o comisie parlamentară, al cărei raport este aşteptat pentru prima jumătate a lunii august.
Perioada de depunere a ofertelor pentru proiectul Ministerului Turismului a expirat luni.
Valoarea estimată a contractului este de 3,97 milioane de lei, fără TVA, iar termenul de finalizare este 24 decembrie.
"Comisia de evaluare din cadrul Ministerului Turismului analizează documentaţiile de calificare, ofertele tehnice şi financiare depuse", se menţionează în comunicat.
Pentru acest proiect, ministerul a organizat o licitaţie deschisă.