Ministerul Turismului, asistat de o firmă de consultanţă la promovarea brandului turistic

Firma românească de consultanţă EMC South Central Europe-The Network a fost selectată în urma unei licitaţii pentru a asista Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului la promovarea brandului turistic al României, valoarea contractului fiind de 3,2 milioane de euro, fără TVA.

Urmărește
224 afișări
Imaginea articolului Ministerul Turismului, asistat de o firmă de consultanţă la promovarea brandului turistic

Ministerul Turismului, asistat de o firmă de consultanţă la promovarea brandului turistic

"Echipa implicată în proiect este formată din profesionişti cu experienţă de peste 15 ani în marketing, în companii precum Pepsi, Beiersdorf, General Electric sau L'Oreal", se arată într-un comunicat al Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) transmis vineri MEDIAFAX.

Firma va asigura în următorii trei ani consultanţă ministerului la coordonarea activităţilor de promovare a brandului turistic al României, începând cu elaborarea, implementarea şi verificarea execuţiei planurilor anuale de marketing turistic, împreună cu terţi parteneri (agenţii de publicitate/relaţii publice/media).

Totodată, EMC va asista ministerul la controlul bugetului anual de marketing, precum şi în toate procesele activităţii de promovare, respectiv creaţie, producţie, planificare şi cumpărare media, relaţii publice, comunicare on-line, cercetare şi monitorizare.

Firma va fi implicată în toate etapele acestor procese, de la elaborarea caietelor de sarcini pentru achiziţiile necesare, la evaluarea şi selectarea prestatorilor precum şi managementul relaţiei cu operatorii economici selectaţi.

Etapa de evaluare a presupus ca membrii echipei să facă dovada că deţin experienţă similară în derularea a cel puţin unui proiect cu valoare de cel puţin 10 miloane de euro, fiind punctate, totodată, o serie de criterii precum numărul de proiecte de marketing în care membrii echipei au experienţă, vechimea în activitatea de marketing, experienţa în corporaţii multinaţionale, vechimea în poziţia de director de marketing, precum şi numărul de branduri lansate, în cazul managerului de proiect.

Creată în 2008, de către Cristina Gheorghe şi Eusediu Mărgăşoiu, EMC South Central Europe-The Network a fost selectată în urma unei licitaţii la care criteriul de atribuire a fost preţul cel mai scăzut.

Potrivit unui comunicat al firmei de consultanţă, brandul turistic va fi promovat pe cele mai importante pieţe, respectiv Germania, Franţa, Marea Britanie, Italia, Austria, SUA, Spania şi Rusia.

Crearea şi promovarea brandului turistic, finanţate din fonduri europene, fac parte dintr-un proiect de promovare a potenţialului turistic al României, pentru care sunt alocaţi 75 milioane de euro până la finalul anului 2013. Din această sumă, aproape 74 de milioane de euro este destinată promovării brandului.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici