Ministrul Agriculturii, despre brandul de ţară: Vrem să ne recâştigăm piaţa naţională

Ministrul Agriculturii, Daniel Constantin, a declarat, vineri, la Sibiu, că implementarea brandului de ţară va duce la creşterea vânzărilor de produse româneşti, special evidenţiate în magazine, obiectivul fiind de "recâştigare a pieţei naţionale" unde există multe produse din import.

Urmărește
341 afișări
Imaginea articolului Ministrul Agriculturii, despre brandul de ţară: Vrem să ne recâştigăm piaţa naţională

Daniel Constantin (Imagine: Stefan Micsik/ Mediafax Foto)

Ministrul Daniel Constantin a declarat, vineri, într-o conferinţă de presă, la Sibiu, că, în perioada următoare, va fi implementat conceptul de brand de ţară, care "poate să vorbească mai mult despre produsele româneşti, decât denumirea de produse tradiţionale", care a existat până acum.

"Brandul de ţară va fi o chestiune complementară acestui atestat de produs tradiţional şi toate modificările vor veni să întărească produsul tradiţional şi marketingul acestuia pe piaţa internă şi internaţională. Lucrăm să identificăm sumele în buget ca să creăm acest brand de ţară. Trebuie să găsim cel mai potrivit concept", a spus Constantin, adăugând că, în cel mult o lună şi jumătate, vor exista produse româneşti cu noul brand de ţară în magazine.

Constantin a afirmat că "oamenii apreciază produsele româneşti" şi prin aplicarea unui brand de ţară vor creşte vânzările de astfel de produse.

"Acele standuri din hipermarketuri vor fi branduite cu acest nou concept, mult mai vizibil. Am constatat că oamenii apreciază în momentul în care găsesc în hipermarketurile din România produse româneşti, mai ales atunci când ele sunt evidenţiate mai bine decât sunt în momentul de faţă. Obiectivul nostru este de a creşte procentul de produse româneşti care se găsesc pe piaţa românească. Vrem să ne recâştigăm piaţa naţională. Pe zona de legume fructe, în hipermarketuri avem în acest moment doar 40 - 45 la sută produse româneşti, restul fiind import. Credem că şi acest brand poate să ducă la vânzări mai mari de produse româneşti", a spus Constantin.

El a declarat că "brandul vorbeşte despre autenticitatea produselor româneşti".

"Sunt recunoscute pe piaţa internă şi externă ca fiind mult mai bune. Românul cred că se va îndrepta cu prioritate către acele produse", a spus Constantin.

Întrebat dacă creşterea vânzărilor de produse româneşti va duce şi la scăderea preţurilor la aceste produse, ministrul Agriculturii a răspuns că depinde de cerere şi ofertă, dar că îşi doreşte ca "preţurile să fie ceva mai jos".

Ministerul Agriculturii a început procedurile pentru crearea a unui brand de ţară pentru produsele alimentare, care va fi promovat atât în România, cât şi în străinătate, declara, în 2 aprilie, ministrul Agriculturii, Daniel Constantin.

"Am demarat la nivelul ministerului procedura de a realiza un brand de ţară pentru toate produsele româneşti. Vrem să realizăm un parteneriat cu producătorii agricoli, o campanie de promovare a produselor româneşti, care va fi desfăşurată şi în România, dar şi în afara graniţelor", spunea Constantin.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici